Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Voisikos joku mulle laittaa myös inviteä? supaflex1 (ät) hotmail.com

Kiitos!

Onnistuisikohan sen inviten saaminen joltain ystävälliseltä mma-seuraajalta, vaikka tällainen uusitapaus näillä foorumeilla olenkin? Lupaan pitää ration kunnossa :)

Kertokaa tyhmälle tosta ratiosta? mitä se käytännössä meinaa?

:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnistuisikohan sen inviten saaminen joltain ystävälliseltä mma-seuraajalta, vaikka tällainen uusitapaus näillä foorumeilla olenkin? Lupaan pitää ration kunnossa :)
Jos kutsua saan niin hyvin kiitollinen olen! brikidi@gmail.com
Laitoin inviten. Kaksi kappaletta tusinasta minun antamasta invitestä on pitänyt mmatrackerilla tilinsä pitämällä ration kunnossa. Ei kovin hyvä prosentti.

Laitoin inviten. Kaksi kappaletta tusinasta minun antamasta invitestä on pitänyt mmatrackerilla tilinsä pitämällä ration kunnossa. Ei kovin hyvä prosentti.

voitteko nyt selittää tyhmälle ton ratio-jutun kun en tajua? :D mitä se käytännössä tarkoittaa?

voitteko nyt selittää tyhmälle ton ratio-jutun kun en tajua? :D mitä se käytännössä tarkoittaa?

Ratio tarkottaa lataus- ja jakomäärien suhdetta. Eli jos lataat vaikka 1,4 gigan kokosen eventin niin saavuttaaksesi 1.0 ration tulee sinun luonnollisesti jakaa tuota eventtiä vähintään 1,4 gigan verran. Eli jätät torrent-ohjelman jakamaan ko. eventtiä niin kauan, että suhde on vähintään siinä 1.0:ssa (tuo ainakin useimmilla trackereilla suositeltava minimi). Itse suhteen näkee torrentclientistä katsomalla torrentin tietoja, tai jos sellaista ei löydy niin laskemalla ite paljonko on jakanu suhteessa lataamaansa.

Ps. jos nyt itsekin uutena harrastajana voisin saada inviten, ratio tulee kyllä pysymään kunnossa. v_2_3@hotmail.com

itsellä jotenkin oli niin, kun käytin BitTorrent -ohjelmaa, että vaikka uploadissa ei ollut mitään rajoituksia, niin siitä huolimatta UL_ssä ei oikei liikkunut mikään. Pitääkö Vistaan tehdä joitain virityksiä portteihin jotta pelittäisi?

Mma-trackerilla jos vedät ration tarpeeks paskas, oliko 0.3 niin et pysty lataamaan enään mitään. Jos kukaan ei myöskään enään lataa sulta mitään niin kusinen paikka. Maksamalla 10$ saa 30gb uploadia nimim. Kokemusta on.

Onneksi tuolta maksulta vielä välttynyt kun oppinut ottamaan kaikki mitä tarvitsee _heti_ kun ne ilmestyy.
Ei meinaa muuten saada upittua takas mitään joten varovaisia sen ration kanssa olin kusessa megasella netillä joskus aikoinaan...

Ja hyvät veikkausmiehet voi aina parannella ratioita veikkaamalla tulevien tapahtumien voittajia trackerilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom