Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos invitestä.

Mut miten saan ratiot kuntoo. Ite ku sain omalla netilläni ton uusimman eventin ladattua, niin ei ole enää ketään jolle mä voisin sitä lähettää. Eipä siitä mulle haittaa ole mutta saanko ratioiden takia sit potkut tuolta? :D

Kiitos invitestä.

Mut miten saan ratiot kuntoo. Ite ku sain omalla netilläni ton uusimman eventin ladattua, niin ei ole enää ketään jolle mä voisin sitä lähettää. Eipä siitä mulle haittaa ole mutta saanko ratioiden takia sit potkut tuolta? :D

1. Älä ahnehdi uudehkoja julkaisuja, joissa on paljon jakajia, mutta ei lataajia
2. Iske kiinni aivan tuoreisiin eventteihin ja jatka jakamista päiviä tai viikkoja valmistumisen jälkeen
3. Lataa freeleech-tiedostoja ja jätä ne jakamaan, vaikkei sisältö kiinnostaisikaan
4. Lataa esim. piratebaysta jokin tiedosto ja jaa sitä mma-traksulla
5. Julkaise jotain
6. lahjoita rahaa sivustolle

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oo vähän aikaan, pitkään aikaan käyny sivuilla. Löysin muuton jäljiltä kadonneen kovon, jossa on paljon vaivalla kerättyä harvinaisempaa matskua(BJJ ja Boxing) ja ajattelin, että pistän samantien jakoon MUTTA kun koitan "recover password" niin sanoo ettei maili osoitetta löydy. Mitä teen väärin?

Jos tili ollut kauan käyttämättä niin voihan olla että tili on voitu poistaa kokonaan.. Toinen vaihtoehto on että olet sen rekisteröinyt jonkun muun spostitilin kautta. Ei nyt muuta vaihtoehtoa tule mieleen..

Kaikki torrentit free leechinä vuoden alkuun asti. Nyt latailemaan ratiot kuntoon!

Tänne kelpais kans invite, joonskns @ gmail

Vanha käyttäjätunnus ilmeisesti poistettu, kun en pitkää aikaa oo käyttäny. Nyt ois taas tarvetta.

1 invite tarjolla, nopeimmalle irtooa. Quottaa tää ja pistä email siihen ni pistän tulemaan.

Free leach täl hetkellä päällä, et hyvä aika tehä tunnus.

1 invite tarjolla, nopeimmalle irtooa. Quottaa tää ja pistä email siihen ni pistän tulemaan.

Free leach täl hetkellä päällä, et hyvä aika tehä tunnus.
Suomi_67 at hotmail.com

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom