Mma-tracker

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jälleen yksi inviten ruinaaja:

mmatracker.invite at gmail.com

:D

Kiitooos...

Kaveri kiittää invitestä... ;)

Edelleen kaikki joille kutsut lähetetään, tarkistakaa ne roskapostikansionne. Se kutsu on heti perillä kun sen lähettää. Ainakin itsellä ollut kun olen kutsun kaverille laittanut ja hän samalta koneelta heti mennyt katsomaan postinsa. Joskus filtterit heittää ton mailin roskapostikansioon.
Jos tracker on sanonut että invite successful, se todellakin on aina ollut kun olen nähnyt sitä tarkistettavan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Edelleen kaikki joille kutsut lähetetään, tarkistakaa ne roskapostikansionne. Se kutsu on heti perillä kun sen lähettää. Ainakin itsellä ollut kun olen kutsun kaverille laittanut ja hän samalta koneelta heti mennyt katsomaan postinsa. Joskus filtterit heittää ton mailin roskapostikansioon.
Jos tracker on sanonut että invite successful, se todellakin on aina ollut kun olen nähnyt sitä tarkistettavan.

Toi on eka asia mikä sitä tulee yleensä tarkistettua, ei vaan oo vieläkää saapunu eli jotai on menny vituiks. baldw1n@suomi24.fi tuossa tuo osote jos dwarf tai joku muu vois laittaa invite uusiks.

Jos joku vois laittaa inviten osoitteeseen psychocowboy666 at gmail.com

Kiitos.

Viimeksi muokattu:
Vähään aikaan ei tullu käytettyä sivustoa ni tunnukset poistu. Arvostaisin jos joku vippais inviten roni134 at hotmail.com. Tänks

Kiitos paljon

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom