MM-kisat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
jäi telineisiin. aivan täysin

edit: niin jäi kyllä Jamaikan dwight thomaskin (miten kirjoitetaankaan) toisessa välierässä mutta pinkoi silti hurjasti lopun. Gaitlin ja Zakari tällä hetkellä suosikkini.

Oli muuten aika hottis se jenkki nainen 100m. Mikähänm oli nimi joku barber tai mikä lie. Juos 11.15 ja oli eränsä kakkonen.
:kuola:

Melkoista sähläystä ennen lähtöä näytti olevan kaverilla. Toimitsija peelo näytti jopa vittuilevan Crawfordille :D Juokseppa sitte hyvä juoksu kun vituttaa. Säännöistähän minä en tiedä mitään, mutta jos on koko kauden menny läpi noin miten on aiemmin tehnyt ja sitten joku virnuilija tulee ja haluaa päteä ja pilaa kisan niin saattaa vituttaa.

Carolina, my gurl!
14big.jpg

On Carolina niin suloinen. Ruotsalaiset sais mun puolesta lähettää kaikki kuuhun, mutta Klüftin kohdalla täytyy tehdä poikkeus (ja Kajsan tietty myös). Kenen muun mielestä toi ranskalainen Barber ihan predatorin näköinen ilman kypärää.

Edit: on niissä jotain yhteistä

attachment.php

attachment.php

Liitteet

• predator.webp
    predator.webp
    20 KB · Katsottu: 689
  • barber.webp
    barber.webp
    4,2 KB · Katsottu: 664
Spidey sanoi:
Melkoista sähläystä ennen lähtöä näytti olevan kaverilla. Toimitsija peelo näytti jopa vittuilevan Crawfordille :D Juokseppa sitte hyvä juoksu kun vituttaa. Säännöistähän minä en tiedä mitään, mutta jos on koko kauden menny läpi noin miten on aiemmin tehnyt ja sitten joku virnuilija tulee ja haluaa päteä ja pilaa kisan niin saattaa vituttaa.

Jos näissä kisoissa on ne IIAF:n säännöt. Muissa kilpailuissa ei välttämättä ole. Tai mistä minä tiedän. Villi veikkaus! Perhana kun Karoliina voitti :itku:

Edit. Oli Aleknalta kova kiskaisu viimeisellään. Saattoi virolaista potuttaa!

Kohta se alkaa, kohta se alkaa... Kyllä näyttäisi siltä, että Gatlinille menee, mutta loppuun asti silti kannustan Collinsia (kun Darrel Brown ei sitten finaaliin päässyt :itku: ).

Obikwelu vie - Gatlin kakkone.
edit:not

Joo'o, Gatliinihan sen sitten vei ja YLIVOIMAISESTI :eek: Vaan ottipa Collinskin sentään pronssia, vaikka alkueristä jatkoonpääsy menikin vasta aikavertailun kautta! :thumbs:

Voittaja Catlin ajalla 9.88, olipahan ylivoimainen voitto suosikillani. Vajaa kaksi metriä eroa kakkoseen. Äsken haastattelussa Catlin sanoi yrittävänsä vielä kahteen lisä kultaan. Toinen laji on 200 metriä, toisesta lajista en ole varma.

Toinen laji on satasen viesti. Mutta odotetusti kulta meni Gatlinille. Jamaikan mies oli kyllä yllättäjä ja otti hopeaa. Ja Collins paransi mitä pidemmälle mentiin. Scott oli pettymys!

Voittaja oli satasella odotettu, mutta muut mitalistit ainakin itselleni yllätyksiä. Scott hyytyi odotetusti lopussa, mutta ne ensimmäiset 30-40metriä on aika hyvää tikkausta - luulisi olevan käyttöä miehelle NFLssä. Crawfordin tippuminen finaalista oli myös yllätys...minun mielestä.

Nyt seuraamaan Gatlinin edesottamuksia kahdella sadalla ja viestissä. Ja kipuaako OP edes viiden sakkiin huomisessa moukarin finaalissa...?

Gabriel sanoi:
Voittaja oli satasella odotettu, mutta muut mitalistit ainakin itselleni yllätyksiä. Scott hyytyi odotetusti lopussa, mutta ne ensimmäiset 30-40metriä on aika hyvää tikkausta - luulisi olevan käyttöä miehelle NFLssä.

:offtopic: Ei muuten ole tuo Scott mikään ihan pieni mies.Aika kovassa kunnossa näytti olevan mitä nyt äkkiseltään katselin.

Spidey sanoi:
Alekna pisti kyllä jännäksi. Vaati kyllä kanttia tulla viimeisellä ohi ja senhän tämä mies taitaa. Kova kaveri.

Joo kyl oli hyvä kiekko finaali. Alekna on kyllä todellinen jäämies ei paljoo ilme värähtäny tossa kisassa. Täydellinen vastakohta kuulan voittajalle Nelsonille. Molemmat kovia jätkiä :worship:

Back
Ylös Bottom