Mixed martial arts?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkä takia lajissa treenattaisi aluksi ilman mitään työkaluja? Mitä silloin jää? vyökoetekniikka? Otteista vapautumiset? Kyllä iha alusta asti Jutsussa käydään perusteita läpi. Missä tahdissa, niin varmasti riippuu seurasta ja ohjaajasta. Peruskurssilla käydään liikkuminen, lyöntejä.. joitain peruspotkuja, torjuntoja jne. Luultavasti mattopainikin sisältyy siihen. ja tietty heitot. Peruskurssin jälkeen tietenkin valikoima lisääntyy paljon. monipuoliset ottelut, heitot, lyönnin, potkut, tekniikat jne. unohtamatta heti alusta asti treenattaviin kaatumisiin. Valaisiko tämä sua yhtään?

Kyselin vaan, koska olen saanut asiasta paljon ristiriitaista tietoa (myös täältä pakkiksen ketjuista), ja lajiliiton sivuilla kerrotaan pelkät vyökoetekniikat.

Mutta kuten sanoit, riippuu varmaan paljon seurasta/valmentajasta, kuten kaikissa muissakin lajeissa.

No, paikkakunnan hojohojoseurojen kesälomat pättyvät kohta, niin pääsee utelemaan paikanpäältä.

Bonusta olisi vielä hermopisteopetus.

hermopiste opetus ei kuulu kisaamiseen? sama kun mma liiton säännöissäkin on jo kohta "erilaisten sormien,varpaiden tms työntäminen ruumiinONTELOIHIN on kiellettyä".... sama asia kun kaveri on matossa sun päällä etkä pääse kunnolla pois alta mutta tökkäät sormet sen kylkeen tms että varmaan tuntuu. bullshit:)

:offtopic:Meillä seurassa Hokutoryut alkaa sparraamaan oranssista vyöstä eteenpäin,vuos-puoltoista näyttänyt sen hankintaan menevän.itse väännän bjj:tä joten ihan sivusta katsojana kommentoin..jos itse noilla perusteilla lajia hakisin niin vapari taitaisi olla se valinta..kuuluuhan tosin se Vale-Tudo bjj:hin,et jos "rento" matto vääntäminen kiinnostaa enemmänkin,ni siinä yx vaihto-ehto..

European kyusho jitsu tuite (EKJT) vois olla sopiva.

- lyönnit, potkut

- Lukot, hallintaotteet

- maahanviennit, pystypainit

- Mattopainit

- Kyusho sparrinkia (sparratessa avokäsin,koukut, potkut, maahanviennit)

- Nyrkkeily sparrausta tätä harvemmin

ja sitten niitä hermopisteitä yms.. QI hommaa

Ai niin en tiedä onko helsingissä. Ei kovin laajaa käsittääkseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom