Mittoja ja ulottuvuuksia ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tikari
  • Aloitettu Aloitettu
Hei !

Selailin eilen viestejä, ja törmäsin yleisessä keskustelussa mittailuihin. Mielenkiinto heräsi; kuinkahan paljon minulla on kirittävää, koska omat mittani ovatkin vielä tuulennussiman vinkuheinän luokkaa... :( En haluaisi laittaa mittojani tuonne kaikenkansan katseltavaksi, ja toisaalta miesten mittojen tietäminen on yhtä tyhjän kanssa.
Rohkaistuin aloittamaan uuden threadin, kun en löytänyt oikein vastaavaa jatkettavakseni. Pahoittelen jos searchini ei ollut tarpeeksi kattava, ja tälläinen thread on jo... Toivottavasti jatkatte tätä...
Ja toivottavasti ette tikahdu nauruun... :rolleyes:

ikä: 24v (25 lähenee uhkaavasti)
pituus: 172cm
paino: 51kg
rasvat: keväällä jotain 12

rinta: 90/65
vyötärö: 60
takapuoli: 88
hauis: 27
forkku: 22
reisi: 49

Rasvat mitattiin semmoisella sähkömittarilla, luottaako vai eikö luottaa, kas siinä pulma. Vähissä ovat, mutta tokkopa noin alhaalla. :eek:

"Reeniä" takana noin vuosi, ensin aloitin vain kiinteytymisen ja timmiyden takia, mutta nyt on nälkä kasvanut syödessä. (Olen aina ollut rimpula sohvaperuna, mutta nyt on naksahtanut kunnolla ja olen saanut salikärpäsen pureman.) Kun kanssaihmiset huomaavat kehitystä tapahtuneen, tekee mieli lisää... :D Tästä tämä alkaa tosissaan, taas illalla salille vääntämään astetta suuremmilla painoilla :evil: .

T:Tikari

Tikari, kokeilepa searchillä "Mimmien habamitat" ja "Strategiset mitat". Sorry, kun en osaa linkittää sitä tähän sillä lailla kuin jotkut miehistä ja mimmeistäkin osaavat. PMLats varmaan osaisi.

:offtopic: Any chance, Latsi, saada tukiopetusta aiheesta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom