Mitkä sarjat haluaisitte nähdä taas TV:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C0bolt
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yön pimeydessä. En muista englanninkielistä nimeä nyt.

Päähenkilöt oli sarjamurhaaja Jack, ja tutkija Samantha. En muista enää paljon sarjasta, mutta se oli sopivan jännittävä ja siihen jäin ehkä eniten koukkuun aikoinaan. Jack osasi hyvin piinata Samanthaa ja sen perhettä, oli hyvin viisas pahis.

V olis kanssa iha siisti nähä uudestaan.

voriginal.jpg

Robin of Sherwood!

Nuorimmat palstanlukijat eivät varmastikaan muista mitään sarjasta.
Tullut joskus 80-luvulla, eka seasonissa oli tumma pitkätukka Robinina ja toisena seasonina Sean Conneryn poika blondi pitkätukka Jason Connery.

Aivan helmi sarja, muistan vieläkin kuinka Suosikin-välissä tullutta julistetta ihailtiin ja ammuttiin joutskarilla kaikkea..

Ruusun Aika oli tosiaan loistava sarja, samoin Metsolat. Oz -jaksot on vielä niin hyvin muistissa kun on niitä tullut nauhaltakin katsottua että tuskin siitä enää niin innostuisin. South Parkkia olisi mukava taas nähdä, varsinkin niitä ihan ensimmäisiä jaksoja. Onhan niitä paljonkin vanhoja sarjoja joita toivoisi takaisin ruutuun. Niin, ja Renegade! :)

Yksi sarja josta aikoinaan katsoin aina joka jakson oli Tropical Heat. Tämä sarja tuli Nelosen edeltäjältä eli PTV -kanavalta ja siinä seikkaili sellainen pitkähiuksinen poliisi tai joku etsivä joka asui jossain rantatalossa..? Muistaako kukaan tällaista..? :D Ei varmaan enää tuntuisi läheskään niin hyvältä mutta kyllä sitä ainakin silloin katsoi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jossain siellä 70/80 lukujen taitteessa pyöri sellainen lännkäri kuin "Smith and Jones".

80-luvun piirretyistä ehdottomasti "Inspector Cadget", joka näky SkyTraxilta. Sitä olis hauska katella pienessä pössyssä.

Ja tietenkin "Taisteluplaneetta Galactica". Alko muistaakseni pyöriä just 1980, kun mä menin tokalle luokalle. Vittu Apollon ja Starbuck oli kovia heeboja. Cycloneita vedettiin turpaan. Tuskin näitä kukaan muu muistaa kuin Mike ja pari muuta kolmosella alkavaa.

Myöskin 80-luvulta MANIMAL - Mies joka pystyi muuttumaan miksi tahansa eläimeksi. Pantterina se sitten selvitteli kaikkia rikoksia. Muistaako muut äijät?

90-luvulta Kaikkien amerikkalaisten republikaanisten pikku-kylä-perhe-draama-moraliteetti sarjojen äiti eli "Rooman Sheriffi".

Sitten mä haluisin nähdä sen "Niin sanottu elämäni", jossa näytteli se mimmi, joka sitten näytteli Juuliaa sen yhden hinaajan näytellessä Roomeota. Se oli ihana se mimmi. Oli muistaakseni englanniksi "The day I dyed my hair" (olikohan se värjäämisen imperfekti noin, mun ehkä pitäis tietää...)

Ihan nyt viime vuosilta mä haluisin nähdä "As If" sarjan ekan tuotantokauden. Mä olen edelleen täysin rakastunut siihen Sooziin. Vaihtaisin eukkoni siihen sekunnissa. Harmi vaan, että sitä ei ole oikeesti olemassa. Että se on niinku näytelty se hahmo...

Heartmix oli aikanaan niin huono, että sitä oli pakko seurata. Väittivät että se oli aikaansa edelle joten sen haluaisin vielä tarkistaa.

Mission impossible. Saakohan niitä tilattua mistään DVD:nä?
Muistaakseni sitä sarjaa on tehty jo mustavalkoseina joten riittäisi katsottavaa. :)

Mä muistan ku toi V tuli joskus telkkarista ku olin pieni. Kattelin sitä aina ihan täpinöissä. Ois tosiaan kiva jos taas tulis! :)

Temp Human sanoi:
Heartmix oli aikanaan niin huono, että sitä oli pakko seurata. Väittivät että se oli aikaansa edelle joten sen haluaisin vielä tarkistaa.
Mikäs tässä olikaan homman nimi? Nimi herättää ärtymyksiä mielessä, mutta en kyllä muista millään minkälainen ohjelma oli kyseessä.

Mike sanoi:
Toi oli muuten aika kova sarja kakarana. Samoin Transformers olis cool.

Nykyäänhän tulee jotain ihme transformersseja joissa ei edes ole sitä rekkadudea (optimus prime tai jotain sellasta).

BTW, onko ne aina puhuneet noissa piirretyissä epäselvästi? Nykyään kun vilkaisee jotain piirrettyä niin saa tuskailla, että saa selvää puheesta. Vai olenko vain tullut kuuroksi?

Hyvät pahat ja rumat :rock:
Harmi vaan, että talk-show- ohjelmia ei ole tapana uusia. Nyt pitäisi kuitenkin tehdä poikkeus, sillä monet Rantalaisen haastattelut ovat ajattomia klassikoita. :D

Fat Rat sanoi:
Mikäs tässä olikaan homman nimi? Nimi herättää ärtymyksiä mielessä, mutta en kyllä muista millään minkälainen ohjelma oli kyseessä.

Kyseessä oli ensimmäisiä suomalaisia ns. reality-sarjoja. Joukko suomalaisia nuoria matkusti San Fransiscoon asumaan ja hengaamaan. Hauskaa sarjassa oli että siihen ruvettiin keksimään käsikirjoitusta kun tekijät huomasivat että reality on varsin tylsää jos ei ole varsinaisia juonenkäänteitä tai päämääriä.

Nuoret mm. löysivät muka piilotetun videokameran asunnosta ja muuta kivaa. Siitä sitten seurasi erinäisiä konflikteja henkilöiden kesken.

Fat Rat sanoi:
Nykyäänhän tulee jotain ihme transformersseja joissa ei edes ole sitä rekkadudea (optimus prime tai jotain sellasta).

BTW, onko ne aina puhuneet noissa piirretyissä epäselvästi? Nykyään kun vilkaisee jotain piirrettyä niin saa tuskailla, että saa selvää puheesta. Vai olenko vain tullut kuuroksi?
Mä haluaisin kyllä nähdä sen alkuperäisen Transformerssin. Kuulemma monin verroin parempi kuin nämä uudet. Helppoa uskoa kun kattoo vähän aikaa tätä nykyistä. Mua ärsyttää piirrettyjen dubbauksessa eniten se, että lähes kaikki on saman Oy PVP-Voice Ab:n tekemiä. Jokaisessa piirretyssä siis samat äänet. Ja ne äänet on mun mielestä aika kökköjä kaiken lisäksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom