Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi oli muuten aika kova sarja kakarana. Samoin Transformers olis cool.ringside sanoi:J80-luvun piirretyistä ehdottomasti "Inspector Cadget", joka näky SkyTraxilta. Sitä olis hauska katella pienessä pössyssä.
Mikäs tässä olikaan homman nimi? Nimi herättää ärtymyksiä mielessä, mutta en kyllä muista millään minkälainen ohjelma oli kyseessä.Temp Human sanoi:Heartmix oli aikanaan niin huono, että sitä oli pakko seurata. Väittivät että se oli aikaansa edelle joten sen haluaisin vielä tarkistaa.
Mike sanoi:Toi oli muuten aika kova sarja kakarana. Samoin Transformers olis cool.
Fat Rat sanoi:Mikäs tässä olikaan homman nimi? Nimi herättää ärtymyksiä mielessä, mutta en kyllä muista millään minkälainen ohjelma oli kyseessä.
Mä haluaisin kyllä nähdä sen alkuperäisen Transformerssin. Kuulemma monin verroin parempi kuin nämä uudet. Helppoa uskoa kun kattoo vähän aikaa tätä nykyistä. Mua ärsyttää piirrettyjen dubbauksessa eniten se, että lähes kaikki on saman Oy PVP-Voice Ab:n tekemiä. Jokaisessa piirretyssä siis samat äänet. Ja ne äänet on mun mielestä aika kökköjä kaiken lisäksi.Fat Rat sanoi:Nykyäänhän tulee jotain ihme transformersseja joissa ei edes ole sitä rekkadudea (optimus prime tai jotain sellasta).
BTW, onko ne aina puhuneet noissa piirretyissä epäselvästi? Nykyään kun vilkaisee jotain piirrettyä niin saa tuskailla, että saa selvää puheesta. Vai olenko vain tullut kuuroksi?