Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gaselli näyttäis olevan auki, mutta menee normaalia aikaisemmin kiinni.
Joko olet päättänyt, mihin olet menossa? Ihan vaan pokaamismielessä kysyn. :DAnonymity sanoi:On The Rocks on ainakin auki.
Molly Malonen ja Pataässän tilanne kiinnostaisi myös, mutta niiden nettisivuilla ei ole mitään infoa.
Sedu Koskisen ravintoloiden nettisivuille en jostain syystä päässyt, joten tuo Onnelan tilanne ei selvinnyt.
Joko olet päättänyt, mihin olet menossa? Ihan vaan pokaamismielessä kysyn. :D
Ei ole pääsyä eikä ikää, mutta ei se ole ennenkään Old School -hameväkeä haitannut. Olen nimittäin yllättävän kypsymätön ikäisekseni. :DOnko sulla pääsyä (= ikää) tonne Old School -puolelle? ;) :D
Näyttää siltä, että joudun kiertämään kaikki Helsingin avoinna olevat paikat löytääkseni Sinut. Normisunnuntai.P.S. Gasellin kautta On The Rocksiin (tai kakkosvaihtoehtona Onnela)... ehkä...
Näyttää siltä, että joudun kiertämään kaikki Helsingin avoinna olevat paikat löytääkseni Sinut. Normisunnuntai.
Kultaseni, oikea termi on kokenut. :D:wanha:
Valitettavasti emme, mikä on vain ja ainoastaan minun syyni. En päässyt millään eroon yhdestä brasilialaisesta tyttösestä, jolta sain joululahjaksi häröt puremisjäljet selkään. :D Tai no, kuinka paljon oikeasti tiedämme Anonymitystä? ;)No, älkää pitäkö jännityksessä, kohtasitteko yössä?:D
Aika heikot joulubileet sulla siis. Yritetäänkö uudestaan paremmalla menestyksellä? :DP.S. En muistaakseni raapinut kenekään selkää...
Toimii mulle! Nimimerkillä: Elefanttimies.Nimimerkillä: Tummat silmät, ruskea tukka