Mites porukan vapunvietto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ehk
  • Aloitettu Aloitettu

Ehk

Ikä
41
Monella on varmaan sama ongelma kuin mullakin, et vaikea olla lähtemättä kavereiden kanssa vähän kaljottelemaan? Itse päätin asian niin että lähden, sillä turha hankkia itselleen vitutusta, vaikka dieettikin on aika harmonisessa vaiheessa niin olen varautunut pieneen takapakkiin. Krapulapäivän jälkeen taas täysillä treeniä ja vähän nesteen poistajia niin eiköhän selvitä moraaliselta krapulaltakin? :kippis1: tai sit ei! mut kuitenkin mä ainakin aion nauttia vapusta ja hyvästä seurasta muutaman ohrapirtelön kanssa! Hyvää vappua kaikille...:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on tänä vuonna maistunu viina ihan liian hyvin ja nyt se kyllä loppui -ainakin toistaseks, enhän nyt välttämättä ihan absolutistiks kuitenkaan :D - ja vappuakin vietän ihan ilman viinaa vaikka teekkari olenkin ja pitäs olla mukana örveltämässä. Onhan tätä saanu selitellä mut prkl kai munkin täytyy edes jossain päätöksessä pysyä!

Teekkaribileitä on ollut tässä jo pari viikkoa joka saakelin päivä ja olen jättäny kaikki väliin. Ihan siks että onhan sitä ennenki otettu nenästä kii ja kaadettu viinaa väkisin kurkkuun jos muuten ei juo. :rolleyes: Seuraavan kerran nyrkistä sille joka tyrkyttää...

Ja huomenna pitäis olla sit vähän aikaa järjestysmiehenä kun tuolla keskustassa on se fuksien kulkue ja kaste. Siellä pitää olla selvinpäin tai saa 200e sakot ;)

Helppoa - dieetissä hiilaritankkausateria tänään ja huomenna. Tankkaus suoritetaan pääosin Korbelin kuohuviinillä, mitä onkin varattu mukaan riittävästi. Huomenna vappulounas pitkän kaavan mukaan ja perjantaina paluu normaaliin ruokavalioon.

Ei tän harrastuksen pitäis koko muuta elämää lopettaa, ei tiukkaa dieettiä kukaan 365/24 jaksa noudattaa.

Näyttäs treenivihkon mukaan olevan ojenta-selkä-päivä, eli salillehan sitä mennään.
Ja eikö se alkoholi ole muutenkin aika turha juoma niin mitäpä tuota turhaan ottamaan.

Pari kaveria tulee saunomaan ja otamme varmaan muutaman ( siis oikeesti 1-3 ) whiskyn ja muistelemme menneitä, eli toisin sanoen olemme tulleet vanhoiksi.

Stadiin stadiin !!

Paariin paariin ja käet mukkaan !! :kippis1:

Amatöörit ryyppää juhlapyhinä,näin on mulle aina vanhempi väki sanonu.
Mä ajattelin viettää koko wapun töissä. paljo mukavempi ola kapakoissa "tavallisena" viikonloppuna,ei oo niin kauheeta ryysistä.

Mutta kuitenki hauskaa wapppua kaikille

Grillausta (mikäli sää sallii) ja "muutama" GOLD-maltaalla viimeistelty Karjala-olut siinä sivussa :kippis1:

Hyvää vappua kaikille! :D

Eiköhän tää vappu mee kivasti, kun kohta pakkaa treenikassin ja lähtee salille. Salin jälkeen lepiä ja ruokaa ja yöksi töihin.

Ja kiitokset jo etukäteen teekkareille yms haalariporukalle mielenkiintoisesta illasta :evil:

Muutama hyvä kaveri tulee mun kämpille ja siinä sitten fiilistellään ja katsotaan lätkämatsia. Matsin jälkeen ruetaan soittelee pitkin kyliä ja kysellään missä ois parhaimmat bileet :D Baarit ei oikein nappaa, mutta eiköhän sitä jotain keksitä...

Lunta sataa, mutta tuskinpa tuo paljon menoa hidastaa :kippis1:

Klara vappen vaan kaikille!!! Olkaahan ihmisiksi ;)

Vappu on täysin teennäinen juhla. Tosin sillä ei ole merkitystä minulle, koska en miellä kovien huumeiden väärinkäyttöä juhlimiseksi :)

Originally posted by Sam225
Eipä ole oikein kuulunut teinivuosien jälkeen tapoihin vappua juhlia.
Mä kuulun myös tähän kategoriaan. Kolmelta tarttis lähteä duunista himaan, jotta ehtii kusettaa koiran ennen kuin Suomi -Tshekki matsi alkaa töllöstä. Olishan se ollut varmaan kiva mennä paikan päällekin katsomaan, jos olisi ajoissa hankkinut lipun. Matsi kun pelataan Elyseellä parin kilometrin päässä kotoa.

Hyvää wappua vaan kaikille palstalaisille, miten ikinä sen sitten vietättekään :kippis1:

Wapunpäivänä seittemään aamulla töihin, joten jää väkevät wappusimat juomati. Aatto iltana salille purkaan kiukkua:curs: :whip:

Ohramallasta maistellen ja lätkää tuijottaen varmaan alkuilta kuluu. Kaapissa odottelee korkkaamaton viskipullo, joten hyvästi dietti, jatketaan taas huomenna..... :D

Keli on kyllä niin perseestä, että liikenteeseen lähtö saattaa jäädä... kahtoo ny... :jahas:

Klara vappen vaan...!! :david:

Just tekaisin selkätreenin. Kaverin kanssa sovittiin, että eka huurteinen avataan, kun Suomi-Tsekki matsin avauskiekko putoaa jäähän. Mutta taitaa aueta tölkki aikaisemmin.. :kippis1:

20 bilbonaattia ajattelin juoda ja vetäistä ihan kunnon kännit pitkästä aikaa. 12-pack perusbisseä, koffia eli karhua. Sitten 8 jotain erikoisjuomaa. Pitää testailla jotain uutta. :kippis1:

Tällä viikolla on kevyt viikko onneksi menossa. Tänään olisi rinta, ojentajat, mutta jätän suosiolla väliin.

Kohta vääntämään jalkoja, Suomi-tsekki matsin ajan pitää ainakin pari Karjalaa vetästä mutta loppuilta auki. Jos töihin soittavat niin juomiset ja vapunvietot loppuu siihen... Todennäköisesti tästä tulee rauhallinen vappu, ei oo varaa jöllötellä, ei rahallisesti eikä ajallisesti. Parit kaljat ja pihvit. Emäntä kuitenkin levittelee kämpän täyteen serpentiiniä :D ja kai sitä jossain tulee pikaisesti kävästyä :).

Hyvää vappua pakkotoistolaisille ja mualimalle :kippis1: !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom