Miten tuplaisit 500e?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
21.7.2004
Viestejä
20 836
Luin tässä yhtä jännää kirjaa rikkaaksi tulemisesta ja siinä puhuttiin tämmösestä testistä. Että ottaisi harjoittelun kannalta pienen rahamäärän tuplaamisen sijoittamalla tms. Kuulostaa sen verta hauskalta idealta että ajattelin pistää ketjun pystyyn.

Olisi kiva jos pysyttäisiin sitten jotenkuten järkevissä suunnitelmissa. Ei mitään "ostaisin oreganoa ja minigrippusseja ja myisin ne lukion pihalla" suunnitelmia.

Itse varmaan löisin vetoa. UFC ja tulevat olympialaisten jäkis tulevat antamaan tosi kivoja kohteita joilla pelata. Entäs muut?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostin koemielessä Intian rahastoja 500 eurolla. Parhaillaan ne olivat 1000 euroa. Huonoimmillaan 200 euroa. Nyt taitaa olla enää 100e pakkasella.
 
On sen verran monta kertaa jo tullut tehtyä, että pelaisin nettipokeria. Tosin tuplaaminen ei riitä ja 500e ei tarvitse sijoittaa. :D..Pelaan yleensä lomilla poksua ja teen hiukan ylimääräistä " lomarahaa". Edellisen loman nettotuntiansio oli n 37e/ pelattu tunti. Nyt ennen joulua hommasin lahjarahat viidessä tunnissa. Netto 250e. Pokerista en halua ammattia, mikäli joku ihmettelee?
Miksi en pelaa ammatikseni? Tavallaan, kun kuitenkin jo nyt pokerikin on osa ammattiani. Siinäpä se syy.
 
500e, tuplaisin sen sisustamalla jonkun asunnon. Tonni käteen ja remppaisin 500 eurolla jonkun vanhemman tai rikkaamman asuntoa. Toki tuossa nyt täytyy vähän nähdä vaivaakin mutta siitähän ei ollutkaan kyse.
 
Pokerista en halua ammattia, mikäli joku ihmettelee? Miksi en pelaa ammatikseni? Tavallaan, kun kuitenkin jo nyt pokerikin on osa ammattiani. Siinäpä se syy.
Sori, en ymmärtänyt. Voisitko selventää :)

Ite joskus miettinyt tuota nettipokeria mutta on huonot lähtökohdat kun se ei kiinnosta vittuakaan...
 
Sori, en ymmärtänyt. Voisitko selventää :)

Ite joskus miettinyt tuota nettipokeria mutta on huonot lähtökohdat kun se ei kiinnosta vittuakaan...

Olen pelialalla duunissa. Livepokeri ja lähinnä sen valvominen kuuluu toimenkuvaan. Kaiken muun mukavan ohella. En kyllä vihaa duuniani...:thumbs:
 
Varmaan ostaisin jonkun juuri katsastetun autonraadon 500 eurolla. Pesisin ja kiillottaisin ja möisin 1000 eurolla.
 
Olen pelialalla duunissa. Livepokeri ja lähinnä sen valvominen kuuluu toimenkuvaan. Kaiken muun mukavan ohella. En kyllä vihaa duuniani...:thumbs:

Varmaan oppii pelaamaan aika hyvin noissa hommissa?
 
Mä 100 kertaistaisin se heti vanhalla hyvällä konstilla. Eli löisin vetoa jonkun rikkaan golfpelaajan kanssa, että saanko lyötyä normaalia golfpalloa 1000m yhdellä lyönnillä standardi mailalla. Se miten se onnistuu jätän ainakin vielä paljastamatta (ja tähän ei liity mitään mäen päältä lyömistä tai alamäkeen lyömistä).;)
 
Varmaan oppii pelaamaan aika hyvin noissa hommissa?

:offtopic:

Joku viisas on sanonut : "Teoriaa oppii lukemalla, pelaamaan oppi pelaamalla." Livepoksu on ihan eri asia, kuin nettipokeri. Paljon mukavampaa. Kyllähän tuolla pöydissä kaikenlaisia sankareita liikkuu. Niistä olisi kyllä hyvät riidit, jos samaan pöytään sattuisivat. :evil:..Vaikka Tallinnassa.
Itse olen kaikkea mahdollista pelannut jo 7-vuotiaasta saakka, kun yletin jassoa lyömään. Aivan oikealle alalle, siis aikoinaan lähdin...

Pelaamalla olen siis opetellut. Vähän Matikkaa ollut apuna...Sitähän saa parhaiten talvella, avannosta...:)
 
Itse lähtisin aktiiviseen osake tai rahastokauppaan. Ei mikään mahdonton ajatus tuplata 500e summaa esim. 2v aikajänteellä.
 
Itse lähtisin aktiiviseen osake tai rahastokauppaan. Ei mikään mahdonton ajatus tuplata 500e summaa esim. 2v aikajänteellä.

Kyllä se noin pienellä pääomalla valitettavasti on jo aika vaikeata (siis aktiivisella kaupankäynnillä). Välityskulut syö liian suuren osan tuottopotentiaalista. Eri asia on warrantit joilla saa vipuvaikutusta - molempiin suuntiin.
 
Luin tässä yhtä jännää kirjaa rikkaaksi tulemisesta ja siinä puhuttiin tämmösestä testistä. Että ottaisi harjoittelun kannalta pienen rahamäärän tuplaamisen sijoittamalla tms. Kuulostaa sen verta hauskalta idealta että ajattelin pistää ketjun pystyyn.

Olisi kiva jos pysyttäisiin sitten jotenkuten järkevissä suunnitelmissa. Ei mitään "ostaisin oreganoa ja minigrippusseja ja myisin ne lukion pihalla" suunnitelmia.

Itse varmaan löisin vetoa. UFC ja tulevat olympialaisten jäkis tulevat antamaan tosi kivoja kohteita joilla pelata. Entäs muut?

Olisit kysynyt viime keväänä, niin olisin katsonut kristallipalloon ja vastannut, että tuplaus on pientä, nyt lähdetään kolmin- tai nelinkertaistamaan summaa ja ostetaan M-Realia ja Oriolaa. Tadaa! Reilu puoli vuotta myöhemmin sinulla olisi ollut lähemmäs 2000€ tuon 500€ sijaan.
 
Ketjun aloittajan kanssa samoilla linjoilla eli urheiluvedonlyönnillä. Jos ei ole tarkoitus mitään pitkäjänteistä hommaa lähteä pyörittämään vaan yksinkertaisesti saada tonni kasaan niin voisi ehkä unohtaa vedonlyönnin lainalaisuudet (panokset/pelikassan koko yms.) ja metsästää riittävällä todennäköisyydellä osuvia kohteita koko summan voimin. Singlejä ja tuplia, 10-20€ riveillä. 200%:n palautusprosenttia ei tietenkään pitkällä aikavälillä saa, mutta kärsivällisyydellä kohteiden metsästämisessä ja sopivalla tuurilla voisi vaikka kuukauden aikana onnistuakin. Been there doe that..
 
Mä 100 kertaistaisin se heti vanhalla hyvällä konstilla. Eli löisin vetoa jonkun rikkaan golfpelaajan kanssa, että saanko lyötyä normaalia golfpalloa 1000m yhdellä lyönnillä standardi mailalla. Se miten se onnistuu jätän ainakin vielä paljastamatta (ja tähän ei liity mitään mäen päältä lyömistä tai alamäkeen lyömistä).;)

mutta entä jos rikas golffari saa päättää vedon ajankohdan?
 
Ostaisin 450 eurolla naisten pikkuhousuja, 10 eurolla ämpärin ja 40 eurolla sianverta. Laittaisin seksitreffit.fi sivustolle myynti-ilmoituksen käytetyistä naisten pikkuhousuista. Pissaisin ämpäriin ja kastasin pikkareita pissassa. 30 euroa kpl. Myisin myös menkkapikkareita, kastaisin pikkarit sianvereen. 50 kpl.

Jos joku epäilee, niin yhteydenottoja tulee paljon. Itse voi kokeilla.

terveisin
"Jasmin 21 v."
 
Mä 100 kertaistaisin se heti vanhalla hyvällä konstilla. Eli löisin vetoa jonkun rikkaan golfpelaajan kanssa, että saanko lyötyä normaalia golfpalloa 1000m yhdellä lyönnillä standardi mailalla. Se miten se onnistuu jätän ainakin vielä paljastamatta (ja tähän ei liity mitään mäen päältä lyömistä tai alamäkeen lyömistä).;)

Lyöt pallon jokeen ja odotat että virta kuljettaa? Tai puttaat ulos lentokoneesta? Lyöt pallon peilikirkkaalle järven jäälle ja odotat että myrskytuuli kuljettaa? :D
 
Lyöt pallon jokeen ja odotat että virta kuljettaa? Tai puttaat ulos lentokoneesta? Lyöt pallon peilikirkkaalle järven jäälle ja odotat että myrskytuuli kuljettaa? :D

En nyt muista kukas pokerinpelaaja löi tuosta vetoa ja sen jälkeen odotti talvea ja jäätä ja haki helpot rahat kuleksimasta
 
Back
Ylös Bottom