- Ikä
- 42
Lapsena aloitin yleisurheiluharrastuksen, joka jatkui aktiivisena aina teini-ikään saakka, ja sitä kautta alunperin eksyin salille. Muita lajeja olen tuhatpäin kokeillut yleisurheilun ohella, mutta ajanpuutteen vuoksi ne jäivät. Yleisurheilu-harrastuksen lopahdettua paneuduin sitten 17-18 vuotiaana ihan tosissaan punteilla treenaamiseen. Ohessa käyn aerobicissa ja opetan lumilautailua aloittavia lapsia, sekä muutaman vuoden valmensin yleisurheilujunnuja. Jossain välissä sitä ehtii omaksi ilokseenkin lautailemaan, ainakin tarkoitus olisi. Mutta pääasiassa aika kuluu siis salilla ja avomiehen kanssa treenataan työvuoroista riippuen aina kun mahdollista.
Ps. Tarja, etkös olekin harrastanut yleisurheilua? Taidan muistaa sut leireiltä ja kilpailuista vaikka eri lajeista olikin kysymys (siis sinä heittopuolella, mä lähinnä pituus-kolmiloikka).
Ps. Tarja, etkös olekin harrastanut yleisurheilua? Taidan muistaa sut leireiltä ja kilpailuista vaikka eri lajeista olikin kysymys (siis sinä heittopuolella, mä lähinnä pituus-kolmiloikka).