Miten syödä maustamatonta proteiinijauhetta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Ostin erehdyksissäni pussillisen maustamatonta Whey:ta ja oon juonu siitä nyt kaks kertaa(1dl jauhoa+vettä) ja hyi saatana ku ei meinaa millää saada alas. Toi maistuu kamalalta, jotenki vähän kitkerä tai hapan maku ja taustalla jälkimakuna maistuu lievästi maidolta.
Mihin te sekotatte proteiinijauheet, varsinkin maustamattoman ?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maustamattomat protskut sekoitetaan veteen ja juodaan yhdellä kulauksella alas. Ja on muuten turha tulla valittamaan jonkun maustamattoman heran mausta ennen kuin olet kokeillut seuraavaa drinksua, joita vedän keskimäärin 2 kpl päivässä:

- 25 g maustamatonta herakonsentraattia
- 25 g maustamatonta maitoproteiinia
- 10 g pellavansiemenöljyä
- 30 g oliiviöljyä

Tuo setti sekoitetaan 4-5 dl vettä (en enää jaksa edes laittaa tuohon Fun Lightia) ja kulautetaan alas. Jumalten juomaa :D

heitä kuule banskua tai vaik kaakaota messiin jos ei mee,neutraaliin makuun yleensä tottuu ajan kanssa..

Appelsiinituoremehu veteen lantrattuna pelastaa tämän(kin) tilanteen

Kaakaota kun laittaa niin tulee hyvää.. miulla just tommosta maustamatonta mikä on maustamattomana aika pahaa. siihe vaa kaakaota ja maistuu pirtelölle

Ite laitan ruokalusikallisen kaakaojauhetta... kyllä hyvin tippuu. Eikä niitä proteiinidrinkkejä maun takia juodakkaan ;)

Hei nyt itteensä niskasta kiinni!

Itse olen antaumuksella kitannut vain ja ainoastaan maustamattomia protskuja 2v, eikä loppua näy! Pitää vaan tottua siihen makuun, eikä sitä nautinnon takia juoda, vaan kehityksen! Ajattele, että se on kasvun edellytys!
Ja olen itseasiassa oppinut nauttimaan sen mausta! Se on ihan hyvää ja treenin jälkeen olen palkkarin kimpussa, kuin sika limpussa!

Ja maistapa hardcore tribulusta ;) sen jälkeen oma paskakin maistuu suklaanannalta :kuola:

Tietty jos haluat rahaa tuhlata maustettuihin heroihin, niin go ahead! Mutta itse olen neutraalin makuisen protskun koulukuntaa.

en tiedä miltä tuo maustamaton whey maistuu, että tuleeko siitä mitään jälkimakuja? mut kokeile sekoittaa omena tai appelsiini tuoremehuun...

Hulkki sanoi:
- 30 g oliiviöljyä
Arvoiltaan kyllä hyvä setti, mutta eikös tuostakin tule jo aika paljon kaloreita?
Ja se, ettei juomat oikein pidä nälkää poissa. Bulkille varmaan passeli juoma.

Itse juuri tuossa muokkasin diettiohjelmaani silleen, että otin päivän osalta 3rkl rypsäriä pois ja lisäsin pari purkkia rahkaa, pysyy nälkä paremmin pois.

Ants sanoi:
Ostin erehdyksissäni pussillisen maustamatonta Whey:ta ja oon juonu siitä nyt kaks kertaa(1dl jauhoa+vettä) ja hyi saatana ku ei meinaa millää saada alas. Toi maistuu kamalalta, jotenki vähän kitkerä tai hapan maku ja taustalla jälkimakuna maistuu lievästi maidolta.
Mihin te sekotatte proteiinijauheet, varsinkin maustamattoman ?!

Osta paketti maustettua Wheytä ja sekoita ne keskenään. Koita vaikka banaani-vaniljaa, joka sellaisenaan on aika imelää.

Siihen makuun kyllä oikeesti tottuu ihminen. Ekat kaks kertaa laatattaa mutta sitten rupee jo helpottamaan. Ajattele että se on mautonta kun juot sitä. Auttaa.

Lynski sanoi:
Arvoiltaan kyllä hyvä setti, mutta eikös tuostakin tule jo aika paljon kaloreita?
Ja se, ettei juomat oikein pidä nälkää poissa.
No eipä tuossa ole kuin 560 kcal, eli ateriakohtainen kalorimäärä sopii paremmin dieettiä kuin bulkkia varten. Ja nälkäähän tuo öljy pitää itse asiassa erittäin hyvin (paremmin kuin esim. sama määrä kuidutonta hiilaria), rasvan yksi tehtävä kun on aiheuttaa kylläisyydentunnetta.

Itselle tuli kyllä ekaa kertaa koskaan vihdoin se yksinkertainen stoppi, että makuasiat tulee nyt tästä eteenpäin olemaan muun edellä. Iät ja ajat halvempia merkkejä käytettyäni (eri merkkejä) tuli kyllästyminen viime viikolla ja vaikka mausta ja sekoittuvuudesta saa hieman enmmän maksaa, niin olen sen nyt valmis tekemään. Aikansa kutakin, kuten sanotaan!

Mitä sitä vetämään väkisin shitin makuisia kun hyvänmakuisiakin on keksitty. Ei kai sitä normaalia sapuskaakaan väkisin pahanmakuista vedä, vaan etsii parhaimman vaihtoehdon makuhermoille. Ja tuon Hulkin herkun voittaa kunnon hydrolysaatti jalkatreenin päätteeksi, jos siis lähdetään kusemiskilpailuun kenen protsku maistuu pahimmalle.

Niin eipä sitä kannata paskan makuisena juoda ettei tuu protskukammoa =) osta seuraavaksi vaikka optimum nutritionin 100% whey niin ei tarvitse enää mennä mc doniin pirtelölle :)

Dietka sanoi:
Niin eipä sitä kannata paskan makuisena juoda ettei tuu protskukammoa =) osta seuraavaksi vaikka optimum nutritionin 100% whey niin ei tarvitse enää mennä mc doniin pirtelölle :)

Joo, tein tossa kyselytutkimuksia jenkkifoorumeita myöten jotta mikä on niitä huippumakuja. ON Whey sai ääniä puolesta ja vastaan, kuulema sekään ei ole ihan sieltä kärkipäästä.

Hulkki sanoi:
Maustamattomat protskut sekoitetaan veteen ja juodaan yhdellä kulauksella alas. Ja on muuten turha tulla valittamaan jonkun maustamattoman heran mausta ennen kuin olet kokeillut seuraavaa drinksua, joita vedän keskimäärin 2 kpl päivässä:

- 30 g oliiviöljyä

Tuo setti sekoitetaan 4-5 dl vettä (en enää jaksa edes laittaa tuohon Fun Lightia) ja kulautetaan alas. Jumalten juomaa :D

Muuten hyvä mut miksi oliiviöljyä rypsin sijaan? Tuskin ainakaan maun vuoksi? :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom