GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Miten sais edes sen yhden leuan vedettyä.. *snif

Voi että miten voikaan olla vaikeeta.. Jossain vaiheessa asetin tavoitteeksi että tammikuussa, kun tämä tyttö lähtee armeijaan, menisi jo useampi leuka. Nyt olisin tyytyväinen jos saisin vedettyä edes sen yhden ainoan! Jotenkin tuntee olonsa niin avuttomaksi ja naurettavaksi siinä tangolla roikkuessaan, kun ei mene niin ei mene.. Ärr. No vielä tässä on aikaa treenata muutama kuukausi :D
Mulla sama tavote, siis leuat + armeija! Mutta nyt viime viikonloppuna yllätyksekseni sain huomata että jostain sitten sainkin voimaa vetää leuan, ja toisen perään vähän ajan päästä. Itse olen harjoitellut negatiivisilla ja pomppuleuoilla tangolla ja ylätaljassa kapeella otteella. Ilmeisesti harjoittelu on tuottanut tulosta. Toteaisin kyllä vielä siitä tekniikasta sen, että huomasin miten paljon sillä on voiman lisäksi merkitystä.

Rahalla saa ja sisulla pääsee! :thumbs:

Rohkaisevaa kuulla että joku on onnistunut ja mukavaa kuulla myös menestyksen salaisuus. Nyt sitä taas itse jaksaa äheltää ja vääntelehtiä tangolla ihan eri malliin! :)

Hei vähän mielikuvitusta peliin- siinä kun roikut tangolla, niin kuvittele että muuta pelastumiskeinoa ei ole kuin kiskoa ittensä ylös, muuten pelisi on pelattu :eek:

Toinen vinkki: lähe liikkeelle yläasennosta- pito ylhäällä ja laskeudu hitaasti alaspäin. Saatpahan ainakin tuntuman ylhäällä mitkä lihakset on töissä!

Itse olen aina jaksanut vetää vähintään sen 5 leukaa, silloinkin kun en vielä harrastanut punttitreeniä- (ennätys 12). Eli outoa katsoa vierestä kun tyyppi vaan roikkuu eikä mitään tapahdu :wtf: (en sano tätä ilkeyttäni!)

Tsemppiä vaan ja yrityksiä toisten jälkeen- kun sen kerran saa vedettyä niin suunta on vaan ylöspäin- varmasti :rock:

Heh, olen monesti kuullut miten jotkut ihmettelee miksi ei yksinkertaisesti vedä itseään ylös siinä tangolla roikkuessa. :D Se tuntuu kyllä kieltämättä itsestänikin tosi oudolle, mutta kun ei vain pysty niin ei pysty, vielä. :rolleyes:

Tuota Bophinan vinkkiä laskeutuvasta liikkeestä olen harrastanut jo jonkin aikaa. Pysähdyn myös puolen välin tietämillä hetkeksi roikkumaan ja sitten hitaasti laskeudun alas asti. Saa kyllä väsymään mukavasti itsensä tuollakin.

mäkin tota kokeillu, ja vaikuttaa toimivalta :) käytetäänkö leuan vedossa muuten myös vatsalihaksia?? sain yhden tehtyä (tosin pienellä ponnistuksella :) ) ja tuntui aika paljon just vatsalihasten kohdalla..hmm

käytetäänkö leuan vedossa muuten myös vatsalihaksia?? sain yhden tehtyä (tosin pienellä ponnistuksella :) ) ja tuntui aika paljon just vatsalihasten kohdalla..hmm
Mää luulen, että käytetään. (Menin kokeilemaan heti pari!) Muistelisin, että silloin kun leuanvetäjiä vakoilemalla opettelin oikeata leuanvetotekniikkaa, kiinnitin huomiota siihen, että myös vatsalihaksilla tehdään töitä. Itse ainakin teen sellaisen pienen... hmm... lantiontyönnön siinä samalla.

Noniin nyt on sit rekkitankokin ostettu kotiin, että pääsee vaikka joka päivä roikkumaan ja ähisemään siinä tangolla.. Paitsi tänää oli kyllä niin lähellä etten saanu yhtä toistoa! :rock: Negatiivisilla toistoilla oon nyt koittanu harjotella joka kerta ku oon käyny salilla. Kyllä se siitä viel joku päivä nousee!

Suositut

Back
Ylös Bottom