Sä tosiaan syöt liian vähän. Ihan normaaliahan se on että luulee syövänsä todella paljon, kun ei vielä tiedä mitä se paljon syöminen tarkoittaa.
Eikä se edes onnistukaan ihan heti. On jopa mahdotonta.
Tähän on onneksi helppo jippo olemassa:
Heti aamulla teet esimerkiksi litran kaakaota täysmaitoon.
Siitä sitten juoksemalla tai pyörällä kouluun/salille ---> Luultavasti tunnin parin sisällä on nälkä. Tässäkin kohtaa iso safka naamaan ja niin paljon esim. rasvatonta maitoa ruuan lisäksi kuin mahdollista.
tuolla tavalla jos jaksat muutaman aamun aloittaa, niin tulet huomaamaan että heti aamulla on huutava nälkä. (kroppa ja vatsa tottuu nopeasti)
Siitä se sitten lähtee kasvuun, ruokahalu siis.
Nämä olettaen että myös liikut/urheilet/bodailet/teet duunia sellaisen ok määrän.
Ehdotin siis ihan esimerkkinä tuota kaakaota koska sen saa helposti alas jos ei ole tottunut syömään, ja siinä on kaloreita aika hyvin. Voithan sä muutakin syödä/juoda aamupalaksi jos menee alas mutta epäilen.
Itse olen nostanut parikymmentä kiloa käytännössä normiruualla parin tunnnin välein, ja niiden aterioiden välissä huitonut litran maitoa. Melkoinen sikabulkki siis.
Kannattanee kuitenkin itse miettiä jos keksisit jotakin mmutakin kuin maitoa sinne lisäprodeksi/kaloriksi.
Ei välttämättä ole hirveän terveellistä menetellä ihan sanasta sanaan näin, mutta sun ikäistä jäbää tuskin nämä terveysasiat vielä pahemmin kiinnosta.
Pidin kyllä myös aikanaan pulloja mukana duunissa, joissa maltoa ja täysmehua, ja hieman prodejauhetta. niitäkin pulloja meni keskimäärin tunnin välein.
Hampaat ei varmasti diggaa, mutta edelleen, liekö tämäkään ongelma sun ikäisenä. ES juot kuitenkin..? :D (sori, oli pakko..)
Myös pizzalla ja kebbellä kannattaa käydä. Helppoja kaloreita ;)
Mutta huom: Nämä vinkit on vain alkuhätään, parissa kuukaudessa siirryttävä sitten kunnon bodysafkaan. (Riisiä, lihaa, kalaa, kanaa, maitotuotteita jne..)
Ja muista käydä puntilla. Kasvattaa ruokahaluja ja paljon! Eikä mene laihaläskiksi se kroppa sitten ;)