Miten saa oman koneen speksit selville?

Sormi liipasimella olin tilailemassa GoPron Motorsport HD Hero2 kameraa mutta sitten kävi oman läppärin suorituskyky epäilyttämään.

System Requirements for GoPro 2D HD Playback—PC
--------------------------------------------------------------------------------
• Windows XP, Vista or Windows 7
• 3.2 GHz Pentium 4 or faster
• DirectX 9.0c or later
• At least 1 GB of system RAM
• Video card with at least 128MB
of RAM

Saako omasta koneesta jotenkin esille että mitä se on valmistusvaiheessa syönyt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Control Panel -> System, tuolta löytyy koneen perustiedot käytännössä kaikissa Windows versioissa.
Samasta paikasta pääsee myös Device Manageriin, jonka kautta löytyy tarkemmat tiedot jokaisesta komponentista.

Suomenkielisessä noi on jotain muuta,en just ulkoa muista, kun en ole ikinä suomenkielistä winkkaria omassa koneessa käyttänyt.

Right on! Jälleen kerran pakkis palkitsi.

Mitä nuo "digitaaliset allekirjoitukset" on? (vasen alakulma kuvassa)

DxDiag.jpg

^ Meinaa siis sitä että mikkisofta on testannut ja hyväksynyt kyseiset ohjaimet. Ohjaimet joista tuo puuttuu ovat usein jollain alpha tai beta tasolla, joiden kanssa voi ilmetä yhteensopivuusongelmia.

•For Windows-based computers, we require:
•Windows Vista or later
•3.2 GHz Pentium 4 or faster
•Direct X 9.0c or Later
•At least 2 GB of system RAM
•Video card with at least 256MB of RAM

Tulkitsenko oikein, että mun koneen specsit ei täytä yo vaatimuksia?

•For Windows-based computers, we require:
•Windows Vista or later
•Direct X 9.0c or Later
•At least 2 GB of system RAM
•Video card with at least 256MB of RAM

Tulkitsenko oikein, että mun koneen specsit ei täytä yo vaatimuksia?

Näytöohjaimen speksejä ei näy tuossa screenshotissa mutta eikös muuten nuo nyt täyty heittämällä?

Kyllä täyttyy. Suorittimesi on sen verran uudempaa tekniikkaa, ettei noi Pentium 4 tarkoitetut hertsirajat ole oikein vertailukelpoisia.

mulla näkyy olevan 2,27 GHz. Epäilen että ei jaksa mylly jauhaa HD -kuvaa editoitaessa.

EDIT: jaahas, tuo Blindin viesti ilmestyi kun typetin omaani.

No ei kai siinä sitten muuta kun tilaamaan GoPro Hero2 HD ja Pinnaclen softa editointiin. Aika upeeta jälkeä tulee Hero2:lla kun youtubesta "googlettelin".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom