Miten pokeksi Onnelaan

Ajattelin kaverin puolesta kysyä että mites noihin Onnela ravintoloihin otetaan noi ovimiehet.

Kun kuullut että se menee aina jonkun tietyn henkilöstöpalvelun kautta?

Pitääkö paikkansa vai onko sinne avoin haku vaiko joku paikallinen firmako sinne otetaan hoitamaan sitä?

Tack jo valmiiksi.

ps.rovaniemestä nyt ois vielä kyse

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se selviä ku menee rohkeesti kysymään niiltä ovimiehiltä, ne kyllä kertoo miten ja keneen kannattaa ottaa yhteyttä.

Ite oon ymmärtänyt et Sedun baarien järjestyksenvalvonta tapahtuu jonkun firman kautta.Ite pääsin siten että kysäsin rohkeesti joltain pokelta, ja kahen viikon päästä olin jo töis..Osassa pokefirmoista saatetaan tehdä toiminimellä, mutta ei sekään huono vaihtoehto ole..

Mulla on pari kaveria pokena paikallisessa Onnelassa, koitan muistaa kysellä niiltä kun seuraavaksi siellä käyn. Tosin, nykyään tulee niin harvoin käytyä, että kaverisi on varmaan jo töissä ennen kuin mä sen tiedon saan ;)

Pikkuarska, tunnen henkilökohtaisesti kaverin joka tulee vastaamaan Roviksen Onnelan turvallisuuspalveluista. Voin kysyä - kerro miten sua pitäisi kehua :)

Saattasis olla että itsekin sinne lähden töihin.

EDIT : eikun siis miten kaveriasi pitäisi kehua :D

Ite oon ymmärtänyt et Sedun baarien järjestyksenvalvonta tapahtuu jonkun firman kautta..

noinhan se menee. firmanhan voi perustaa "kuka vain" ja tehdä tarjouksen sedulle silloin kun lafka on tulossa paikkakunnalle. googlella löytyy varmaan rovaniemen ovi vastaava kuvineen. sieltä katsoo minkä näkönen jamppa se on ja menee kyseleen hommia.

edit: jaa eli sitä onnelaa ei oo vielä ilmeisesti avattu roihin. no sitten kun se baari avataan niin tulee myös netti sivut jossa hemmot on kuvineen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom