bat Liittynyt 30.6.2002 Viestejä 2 1.7.2002 #1 miten saan estettyä että foorumi aukee aina mun nickillä :bat ku mun koneella on toisiakin ,jotka käy näillä sivuilla,ja kaikille tulee "tervetuloa bat"onx helppo muuttaa et kaikki avaa omansa erikseen.tv-pääsiäiskäsi
miten saan estettyä että foorumi aukee aina mun nickillä :bat ku mun koneella on toisiakin ,jotka käy näillä sivuilla,ja kaikille tulee "tervetuloa bat"onx helppo muuttaa et kaikki avaa omansa erikseen.tv-pääsiäiskäsi
Tomi Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 8 398 1.7.2002 #2 Joo, sun pitää tuossa etusivulla painaa "Log Out", niin ne cookiet ("evästeet) häipyy sun koneelta.
jpm Liittynyt 17.4.2002 Viestejä 1 825 1.7.2002 #3 Toimiskohan tosta...? user cp --> edit options --> "Automatically login when you return to the site?" jahas,jahas..Tomi olikin nopeempi! ja liekkö tuo ees auttaa, mitä kirjotin..noh..
Toimiskohan tosta...? user cp --> edit options --> "Automatically login when you return to the site?" jahas,jahas..Tomi olikin nopeempi! ja liekkö tuo ees auttaa, mitä kirjotin..noh..