Miten nuoren miehen kannattaa syömisiään tarkastella?

En kyllä suosittelisi tota laktoosijätteen ylenpalttista kittaamista kenellekkään. Johonkin kouluruokailuun tms. tosin se maidon kittaaminen on ehkä ainut keino saada riittävästi prodea.

Mitä ihmeen "laktoosijätettä" se maito on? Ootko joku katkera laktoosi-intolerantikko vai mitä? (itsekin olen :D ) Jos suoli toimii ja laktaasientsyymiä löytyy niin huiviin vaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iältäni olen 16-18v. GOMAD ei sovi minunkaltaiselleni nuorelle, koska kulutukseni on 1900-2000. Panostan tähän saliharrastukseeni täysillä ja haluan maksimaalisia tuloksia, mutta samojen ruokien syöminen ei käy laatuunsa, koska asun porukoiden luona ja käyn kouluja.

Syöt mitä sulle tarjotaan. Pyydä vanhempiasi ostamaan vaikka raejuustoa ja tonnikalaa lisäksi. Jos ei onnistu niin osta itse viikkorahoillasi.

Mitä ihmeen "laktoosijätettä" se maito on? Ootko joku katkera laktoosi-intolerantikko vai mitä? (itsekin olen :D ) Jos suoli toimii ja laktaasientsyymiä löytyy niin huiviin vaan.

En ole intolerantikko, mutta en myöskään pidä laktoosia kovin hyvänä ravintona :P Nuorena litkin itsekkin n.2l/vrk jatkuvasti maitoa ja ajan myötä alko mennä maha huonoon kuntoon. Sillä en tollasta GOMAD -touhua suosittelisi kyllä kenellekkään. Halvemmaksikin taitaa tulla ottaa noi prodet esim. halvasta kaseiinista.

En ole intolerantikko, mutta en myöskään pidä laktoosia kovin hyvänä ravintona :P Nuorena litkin itsekkin n.2l/vrk jatkuvasti maitoa ja ajan myötä alko mennä maha huonoon kuntoon. Sillä en tollasta GOMAD -touhua suosittelisi kyllä kenellekkään. Halvemmaksikin taitaa tulla ottaa noi prodet esim. halvasta kaseiinista.
Nojaa. Itellä kuuluu ravinto-ohjelmaan noin litra maitoa päivässä. Jotain on juotava niin yleensä juon maitoa ja mehua ruoilla ja vettä salilla. Saa samalla kätevästi prodea ilman jotain kaseiinijauheiden kiskomista.

Suositut

Back
Ylös Bottom