Miten nopein tapa treenata ylimääräinen pois??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dapa
  • Aloitettu Aloitettu
olen 16 vuotias 178cm 81kg , yli määräistä ei ole ''hirveästi'' mikä olisi paras tapa treenata salilla käyn noin 4-5 krt viikossa , ja rasva sijaitsee alavatsan ja '' jenkkakahvojen'' kohdalla? olisi kiva tietää mite sais nopeasti poltettua rasvat pois kehosta!

3 kertaa viikossa anaerobiselle lenkille. 30-45 minuuttia. Tätä muutaman kuukauden ajan niin että kuitenkin jatkat terveellisen ruoan syömisen kunnollisin määrin niin kilot lähtee pois. Niin juu, ja jos oikein kova luu olet, jatkat tuota salilla käymistä siinä rinnalla ja saatat kasvattaa jopa hieman lihasta siinä ohessa kun laihdut. Ja tuosta laihtumisesta ja lihaksen kasvattamisesta samaan aikaan: minua ei kiinnosta mitä nämä viisaat tosi-bodarit täällä sanovat, se ON mahdollista! Kai minä sen nyt tiedän kun siinä itsekin olen onnistunut. 3 krt/vk lenkille ja 3 krt/vk salille vuoropäivinä. Eväät mukaan kouluun ja aina treenataan täysillä. Tsemppiä vaan...

3 kertaa viikossa anaerobiselle lenkille. 30-45 minuuttia. Tätä muutaman kuukauden ajan niin että kuitenkin jatkat terveellisen ruoan syömisen kunnollisin määrin niin kilot lähtee pois. Niin juu, ja jos oikein kova luu olet, jatkat tuota salilla käymistä siinä rinnalla ja saatat kasvattaa jopa hieman lihasta siinä ohessa kun laihdut. Ja tuosta laihtumisesta ja lihaksen kasvattamisesta samaan aikaan: minua ei kiinnosta mitä nämä viisaat tosi-bodarit täällä sanovat, se ON mahdollista! Kai minä sen nyt tiedän kun siinä itsekin olen onnistunut. 3 krt/vk lenkille ja 3 krt/vk salille vuoropäivinä. Eväät mukaan kouluun ja aina treenataan täysillä. Tsemppiä vaan...

Itseasiassa olen samaa mieltä tuosta, että kehittymistä tapahtuu, vaikka vetäis Dieetillä, MUTTA YLEENSÄ ainakin se johtuu siitä, että on juuri aloittanut saliharrastuksen. Eivätkä nämä ''tosibodarit'' ole väittäneet, ainakaan tietääkseni ketään tähän mennessä, ettei tällainen olisi mahdollista juuri saliharrastuksen alettua (koska silloinhan hyvin monet juuri nykyään aloittavat dieetillä, kun kuntoon haluavat päästä ja karistaa ylimääräiset kilot pois). Muistaakseni joku juuri tässä taannoin kirjoitti toiseen topicciin, että saliuran alussa kehittyy, vaikka söisi pieniä kiviä, kun keho saa tätä uutta ärsytystä;) Mutta ainakin omaan kokemukseen ei näiden alkuaikojen jälkeen LIHASMASSAA ole dieetillä YHTÄÄN tullut lisää, eli kyllä ne konkarit oikeassa ovat siinä suhteessa, että on täysi mahdottomuus jo melko pitkään treenanneen saada lihasmassaa dieetillä (ellei omaa jotain hypes-spesifisiä lihasmassa-geenejä, jotka vetää uutta solukkoa tyhjästä)
On sitten taas aivan eri asia puhua voiman saamisesta, mulle ainakin on dieetilläkin voimaa vielä tullut lisää, vaikkei lihas olisikaan kasvanut (tämäkin osittain geenijuttu, mutta varmasti enemmän hermoston aktivaatioon liittyvä). Eli jossei lihas massaa tule lisää, NIIN ainakin kiinteytyy ja näyttää paremmalta ja lihaksikkaamalta (ne lihakset näyttävät isommilta kiinteässä kuin läskissä vartalossa ;) <= tuo on jo monen ja monen pakkotoiston käyttäjän suusta kuultu joten Quottaan nyt heitä kaikkia tuolla kommentilla :D

Back
Ylös Bottom