miten nautitte soijaprotskun

Hyväähän tuo soija on. Sekoitan 2 dl noin 4 dl:aan maitoa, sekaan teelusikallinen kaakaota ja juon pois. Veteen sekoittamista en ole vielä kokeillut, ajattelin että voi tulla pahaa. Toisaalta kloppina tuli pureskeltua Weiderin "vaniljan" makuisia puristeita jotka ei ollut mitään herkkua (sitä vaniljaa en muista niissä koskaan maistaneeni :) ), eli tuskin maku siitä paljon pahenee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KYLLÄ ,MAITO ja kaakao on hyvää soijan kanssa, kestää sellaset kymmeniset drinkit, ennen kuin maistuu hyvältä

Mitäs hienohelmoja täällä on?:D Kas kun ette juo proteiinia kristallimaljasta...

TOSIMIES vetää maitoproteiinit, soijaproteiinit ja kaikki muutkin pulverit vedellä höystettynä. Elämystä parantaa kun ei edes sheikkaa kunnolla jonka seurauksena hampaisiin jää niitä AAH! niin ihania soijakökkäreitä, joita voi imeskellä aikansa kuluksi. Eli ääntä kohtii vaan. Sen kestää kun tietää miten hyvää se tekee!

Makuelämyksistä pakko mainita vielä se niin paljon puhuttu tribulus! Siinä on makuelämysten isä ja äiti!!!

Posedown sanoi:
Mitäs hienohelmoja täällä on?:D Kas kun ette juo proteiinia kristallimaljasta...

Niin just:lol2: Kaveri oli laittanut mansikkamakuiseen viekä kaakaota,hah.

Ite juon pelkän veden kanssa.

siis hyi!!!! ostin sitä tänään, sekotin veteen sellasenaan ja tunnin sisällä sain juotua 10 huikkaa...

Mä laitan 1½ dl soijaa, 4 dl vettä ja sit fun light ja/tai mehukeittoa, hienosti menee alas. Jos tarvetta niin kyytipojaksi joku hedelmä.
Pitääkö kaiken maistua niin hyvälle?! ;)

tuli ihan hyvää nyt kun heitin soijan ja veden ja sitten mansikka fun lightia sekaan... nopeesti meni alas :)

Kävin eilen ostaa soijaa ja tänään sitte maistelin ekaa kertaa. Monien :urjo: viestien jälkeen yllätyin todella positiivisesti :hyper: Tää soijahan on hyvää! :kuola:

Itse sekoitan reilun desin heraa ja soijaa, sekä suunnilleen samanverran maltoa ja kreatiinia se noin 5gr ja alas menee helposti veden kanssa. Soija tekee sen, että hera ei vaahtoa niin paljon ja hera tekee soijasta "juoksevampaa", mielestäni. Jos juon pelkkää heraa/soijaa malton kanssa niin sitten tulee välillä irvistys tai pari..

soijarouhe

Moro!

käytän SoyUp soijaproteiinirouhetta ruuanlaitossa korvaamaan jauhelihan. Mitä mieltä ootte? onko kannattavaa? Millaisia kokemuksia muilla on tuosta tuotteesta? Kannattaako käyttää?

sekoita lihaa ja soijaa, tulee parempi. tai no siis kahta eri proteiinin lähdettä, no ihan sama, moro, meen välkälle :D

pähkinänmakuista rotskua sain, kun heitin 1 dl soijaa, 4 dl maitoa ja ruokalusikallinen (kukkura) oboy kaakaota. ihan hyvää.

Minä sekoitan 1dl fast soija90 ja 1dl fast Malto06, ja vielä teelusikallinen kreatiinia ja puoli litraa vettä, ei sitä muuta tartte. Ei se maistu oikeen millekkään ja hyvin menee alas.

Veteen vain. Ääntä kohti. Jos ei tykkää nautiskella, niin vetää kahdella tai kolmella kulauksella. Helppoa kuin kuseminen vastatuuleen. :)

Ei niitä maun takia juodakaan. Kaikki protskut on hyviä wrangen riisiproteiiniin verrattuna:arvi:

Paljon parempaa kaakaokin kun laittaa heraa sekaan, ja vielä parempaa kun lisää vähän appelsiinimehua.

Kysynpähän tässä samalla, että soijaproteiinihän on laktoositonta proteiinia tai jotain semmoista kuulin kun sitä ostiN. Pitääkö paikkansa?

Terska-Arska sanoi:
Yhden fastin 5kg säkin olen naatiskellut. Alkuun meinas pariin kertaan tulla pukla, mutta äkkiä siihen tottui ja oppi jopa pitämäänkin. Sekoitin maitoon kaakaon tai mehutiivisteen kera. Maito-soija-kaakao-rypsäri on aika kova yhdistelmä, sellainen suklaan pähkinäinen. Enää tuskin ostan soijaa, ei se niin hyvää ollut.

Itse olen Fastin soijaa nauttinut nyt n. puolet 900 kg:n säkillisestä, ennen käytin Fastin heraa. Ei tuo nyt mitään herkkua ole, mutta kyllä sitä pystyy "nauttimaan". Ei se maku, vaan se (oletettu?) vaikutus. :) Itse en kyllä kaakaolla yms. menisi soijaa makeuttamaan, siinähän on sokeireita (=nopeita hiilihyrdaatteja), jotka eivät ole etenkään nyt dieettikaudella hyväksi.

Timo

Suositut

Back
Ylös Bottom