Etsiskelin kaikenlaisilla hakusanoilla googlesta kuntoiluvinkkejä ja jokaisesta hausta tuli vähintään muutama linkki pakkotoiston sivuille Eipä oo tarvinnu enää muuta hakukonetta ku pakkiksen oma :D
Löysin ensin punttimimmien palstan, joka sittemmin yhdistettiin osaksi Pakkotoistoa?! Siitä on jo niin kauan, että heikko muistini pätkii.. Osaako joku kertoa oliko se todella näin, että Punttimimmit oli ennen erillinen juttu vai oonko mä nähnyt unta..?
Joskus lukiossa lueskelin enemmänkin Soneraplazan Ellejä. Hetken mielijohteesta kävin siellä viime keväänä kun ei muutakaan tekemistä ollut. Laihdutus-keskusteluissa oli Kutrin sivuista juttua ja päädyin sitten sinne. Pakkotoistosta oli mainintaa niin monessa kohtaa että oli pakko käydä tsekkaamassa.
Olin aivan haltioissani kun Pakkiksen löysin ja olen sitä edelleen. :haart:
Ei tarvitse varmaan edes sanoa että Ellien ja Kutrin lueskelu on ollut hieman vähemmällä sen jälkeen..
Kaveri kertoi joskus aikoja sitten, että netissä on roinaforum, jossa kekustellaan hormooneista. Se oli roina.da.ru:n aikaa. Siitä asti seurannut homman etenemistä. Täytyy kyllä sanoa, että mulle ainakin ykkösforum.
Ensin huomasin koulun ruokalassa jollakin pakkotoisto.com-hupparin, josta ei kulunut aikaakaan niin isoveli sanoi, että käyhän lukemassa pakkotoistolla salikomedia-juttuja, sille reissulle jäin
Joku punttistuttava kertoi pakkotoistosta, että siellä on älyttömän hyvää asiaa treenaamisesta ja ravinnosta. Päätin sitten katsastaa, mutta alkuun tää tuntu jotenkin sekavalta. Kuitenkin myöhemmin tää alko toimii mulle ja koukkuun jäätiin :D