Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on ihan kymppijuttu kun Jippiin apinat tekevät haukkumalla hyvää duunia. Kun kerran Pakkotoistoa haukutaan järjestäen asiasta kuin asiasta, niin pakkohan semmoinen saitti on zekata, täällä sitten huomaa että ihan asiallinenhan tämä on. Sama näyttäisi pätevän kauppaan, myynnit vain kasvaa, vaikka kakarat jippiillä räksyttää kaikesta.AnaMaki sanoi:Aika harva myöntää jippiin kautta tulleensa ;). Itse aikanaan hain netistä voimailu/saliaiheista palstaa ja auttavainen google opastikin minut jippiille . Jostakin kumman syystä muutaman vilkaisun jälkeen havaitsin palstan tason hieman köykäiseksi :D . Siellä sitten tietysti haukuttiin Pakkotoistoa tms., joten päädyin tänne.
faidra sanoi:Keho.netissä joskus joku kirjoitti, että puntilla käyvät saa paremmin tietoa Pakkotoisto.com-sivuilta. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen Keho.nettiä lukea
AnaMaki sanoi:Aika harva myöntää jippiin kautta tulleensa ;). Itse aikanaan hain netistä voimailu/saliaiheista palstaa ja auttavainen google opastikin minut jippiille . Jostakin kumman syystä muutaman vilkaisun jälkeen havaitsin palstan tason hieman köykäiseksi :D . Siellä sitten tietysti haukuttiin Pakkotoistoa tms., joten päädyin tänne.
Mike sanoi:... Eri asia on sitten, miten jengi on vahingossa hakukoneilla tämän löytänyt.
Simppu sanoi:Minä googletin muistaakseni jotain penkkipunnerrusohjeita ja tänne sitä eksyttiin.