Miten löysit Pakkotoiston vol.2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Miten löysit Pakkotoiston

• Mukana alusta asti

Votes: 0 0,0%
  • Kaveri kertoi

• Linkki nettisivulla

• Hakukoneet(google, altavista, yahoo jne.)

• Irc

• TV

• Radio

• Lehdet

• Jippii

• Näin Pakkotoisto tuotteen (paita, pipo, sheikkeri)

• Total voters
    0
Aika harva myöntää jippiin kautta tulleensa ;). Itse aikanaan hain netistä voimailu/saliaiheista palstaa ja auttavainen google opastikin minut jippiille :rock: . Jostakin kumman syystä muutaman vilkaisun jälkeen havaitsin palstan tason hieman köykäiseksi :D . Siellä sitten tietysti haukuttiin Pakkotoistoa tms., joten päädyin tänne.

Muija lueskeli aikoinaan pakkotoistoa ja sitä kautta ite innoistuin!En ole kyllä hokannut kysyä,että mistä hän sivuille 'eksyi'...

AnaMaki sanoi:
Aika harva myöntää jippiin kautta tulleensa ;). Itse aikanaan hain netistä voimailu/saliaiheista palstaa ja auttavainen google opastikin minut jippiille :rock: . Jostakin kumman syystä muutaman vilkaisun jälkeen havaitsin palstan tason hieman köykäiseksi :D . Siellä sitten tietysti haukuttiin Pakkotoistoa tms., joten päädyin tänne.
Tää on ihan kymppijuttu kun Jippiin apinat tekevät haukkumalla hyvää duunia. Kun kerran Pakkotoistoa haukutaan järjestäen asiasta kuin asiasta, niin pakkohan semmoinen saitti on zekata, täällä sitten huomaa että ihan asiallinenhan tämä on. Sama näyttäisi pätevän kauppaan, myynnit vain kasvaa, vaikka kakarat jippiillä räksyttää kaikesta.

faidra sanoi:
Keho.netissä joskus joku kirjoitti, että puntilla käyvät saa paremmin tietoa Pakkotoisto.com-sivuilta. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen Keho.nettiä lukea :)

:jahas:

Taisipa löytyä Anssin lekendaariselta Meka-Poro-palstalta, olisikohan Tomi siellä asiasta infonnut..

:rock:

AnaMaki sanoi:

Sama täällä, myönnetään. :hyper:
Jotain hyötyä siis myös siitä foorumista...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En muista mitä etsin, mutta googlella sivun löysin ja ensin tämä sivu vaikutti todella pelottavalta ja en ensimmäisellä kerralla tutustunut sen tarkemmin. Myöhemmin sitten keräsin rohkeuteni ja tutustuin sivuun paremmin, rekisteröidyin, liityin vipiksi ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Kilvoittelin laihdutusaiheisista kysymyksistä eräällä toisella palstalla vuonna 2002, menossa mukana silloin myös sittemmin legendaarinen Kutri. Koska egomme olivat liian suuria em. laihdutuspalstalle kumpikin perusti laihdutusaiheisen kotisivun. Minä käytin vielä siihen aikaan nimimerkkiä Proteiinihirmu. :D

No, Kutrin sivuilla oli pian yli 100.000 vierailijaa. Hänen laihdutussivut noteerattiin myös Makupalat linkkikokoelmassa ja muistaakseni tammikuussa 2004 Kutrilta ilmestyi laihdutuskirja. Minulta ei ilmestynyt kirjaa eikä sivuillani ollut kuin 10.000 kävijää sen vuoden aikana jonka päivitin niitä netissä. :rolleyes:

Halusin kovasti jollekin hyvälle ravintoon ja liikuntaan keskittyneelle palstalle ja niin sitten löysin tämän Pakkotoiston keväällä 2003. Proteiinihirmusta tuli lyhyesti ja ytimekkäästi Protsku. Loppu onkin sitten historiaa. ;)

EDIT: Laitan sen linkin vanhalle laihdutusaiheiselle kotisivulleni tuonne omaan profiiliin, en ole varma onko sivu enää edes pystyssä kun en ole sitä jaksanut päivittää kohta pariin vuoteen.

Tyttöystävä tänne oli jostain löytänyt, huomasin hänen kerran lukevan Pakkotoistoa ja sivusto kiinnitti huomion. Hän taisi olla jo vip-jäsen ennen kuin olin tietoinen koko sivustosta.

Intissä olin salilla niin tupakaveri käveli sisään pakkiksen t-paita päällään. Menin heti sodeen kattoo että mikä se pakkotoisto.com oikein on...

Mike sanoi:
... Eri asia on sitten, miten jengi on vahingossa hakukoneilla tämän löytänyt.

Vihjaisinkin tuolla jo aikaisemmin, että etsin Punttimimmien palstaa ja päädyin silloiselle Roinaforumille (tämä tapahtui siis loppukeväästä 2002). Tarinan pitempi versio kuuluu niin, että joskus 2001 syksyllä (?) löysin Soneraplazan Elleistä :jahas: punttimimmien juttuja ja linkin vastaperustetulle punttimimmit.da.ru-palstalle, jota kävin aina silloin tällöin vilkuilemassa. Sittemmin vierailuihin tuli tauko, ja keväällä 2002 havaitsin, etteivät sivut olleetkaan enää toiminnassa. Itse asiassa en ole ihan varma, etsinkö googlella punttimimmit-hakusanalla (muistaakseni näin se meni), vai olisiko vanhalla mimmien palstalla ollut sittenkin suora linkki roinikselle...? Anyway, tänne päädyttiin, ja sillä tiellä ollaan vieläkin. :)

Joku taisi heittää toisella foorumilla linkin aikoja sitten, vasta tänään kumminkin rekisteröidyin.

Simppu sanoi:
Minä googletin muistaakseni jotain penkkipunnerrusohjeita ja tänne sitä eksyttiin.

joo niin mäkin ja se mul on jäänyt mieleen se mixun ensimmäinen avatar..se bodari jonkä yläkroppa on paljaana ja se "hypottaa" siin :hyper:
toi on ihan ensimmäinen muistikuva pakkisesta :)

Back
Ylös Bottom