--Joo, mutten oo koskaan nähny urallani kenenkään kasvavan kyrpäänsä suuremmaksi natuna, teknoili eli ei.
Mimmones sillä wileniuksella sitten oikeen on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
--Joo, mutten oo koskaan nähny urallani kenenkään kasvavan kyrpäänsä suuremmaksi natuna, teknoili eli ei.
Varmaan taas murehdin liikaa :D
Mimmones sillä wileniuksella sitten oikeen on?
Toi esteettisyyskin mun mielestä astuu kuvaan vasta sitten ku sitä lihaa on.
Niin? Silti sitä lihaa hankittaessa kannattaa sahata esim. 6-13 väliä.
Täällä tuntuu kaikki keskustelijat olevan miehiä. Tai siis ette kai sentään sitä mieltä ole, että naisenkin pitäisi pysytellä alle 15 % rasvoissa koko ajan? o_O
Se olis kyllä paha kun pitäisi kisakunnossa olla kokoajan ;)
Itseä kiinnostaisi onko tähän olemassa oikeaa/ optimaalista vastausta ollenkaan, jos nyt puhutaan kehonrakennuksen kannalta?
Ei toki kannata bulkata jos aikoo pitää ittensä 70kg kyniksenä koko elämänsä. Oo mitään järkee pitää rasvoja missään kympin tuntumassa ympärivuotisesti, ellei sitten panosta koko touhuun ihan helkkaristi ja laske kaloreitaan ja punnitte ruokiaan neuroottisesti, joka on mun mielestä kisaamattomilla ihmisillä muutenkin vähän hölmöä.koko "bulkki" on läskien propagandaa.
Ei toki kannata bulkata jos aikoo pitää ittensä 70kg kyniksenä koko elämänsä. Oo mitään järkee pitää rasvoja missään kympin tuntumassa ympärivuotisesti, ellei sitten panosta koko touhuun ihan helkkaristi ja laske kaloreitaan ja punnitte ruokiaan neuroottisesti, joka on mun mielestä kisaamattomilla ihmisillä muutenkin vähän hölmöä.