Miten gainomax tehdään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fail
  • Aloitettu Aloitettu
Jos heittää jotain maustettua hera maidon sekaan niin se on musta kyllä ihan riittävän hyvää ilman mitään kikkailuja. Jos hifistelee niin laittaa vielä kreatiinia joukkoon :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gainomaxeihin ja muihin valmiisiin palautusjuomiin on tungettu ihan liikaa hiilihydraatteja, jos sitä ajattelee juoda pelkästään siis palautusjuoma tarkoitukseen punttisalin jälkeen. Hiilareita ei tarvitse niin paljoa. Kaikista paras (ja halvempi) tapa on ostaa itselleen pussit erikseen ja sekoitella mössöt oman mielensä mukaan. Saa ainakin juuri sellaista kuin haluaa.

Miten sä saat jami kreatiinin tungettua palkkarin joukkoon? Ite vedän lusikalla kielelle ja huuhdon vedellä, jos palkkarin sekaan heitän niin ihan varmasti jää 90% sheikkerin pohjalle kun kreatiini ei liukene nesteeseen.

Miten sä saat jami kreatiinin tungettua palkkarin joukkoon? Ite vedän lusikalla kielelle ja huuhdon vedellä, jos palkkarin sekaan heitän niin ihan varmasti jää 90% sheikkerin pohjalle kun kreatiini ei liukene nesteeseen.

Höpö höpö, siellä se menee sekaisin kaiken muun kanssa. Toki voi lusikallakin syödä jos epäilee ettei sekotu :)

Kyllä itselläkin on se kreatiini aivan hyvin sinne vaikka pelkän heran kanssa sekasi menny, itse maustan monesti maustamatonta heraa muutamalla ruokalusikalla kaakaota, maistuu veden tai maidon kanssa, vaikka ei itsellä siitä mausta ole se juominen kiinni; olen kulinaristi

Jatketaan offtopiccia:
Mulla ennen ei sekoittunut kreatiini sheikkerissä, otin aina lusikalla kurkusta alas, vaihoin merkkiä ja sekoittuu ihan normaalisti.

Kreatiini kyllä liukenee nesteeseen mutta ei ihan samaan tahtiin kun muut jauhot, ite yleensä heitän sheikkeriin vedet ja meen tekemään 5min jotain jotta se kreatiini liukenee kunnolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom