Miten aloittaa nyrkkeily?

Näin suoraan sanottuna asun Vuosaaressa ja olen katsonut, että täältä lähistöltä ei löydy mitään paikka missä voisi aloittaa "harrastamaan" nyrkkeilyä enkä viiti mennä minnekkään keskustaan harrastamaan sitä. Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Mennä paikalliselle salille vaan hakkaamaan sitä säkkiä vai pitäiskö mennä johonkin nyrkkeilyseuraan pyytämään apua? Olen siis iältään 16.

Arvostan paljon hyviä vastauksia tai vinkkejä ja pelleilyt tai trollaukset voi jättää väliin. Ajattelin harrastaa pitkään ja jopa käydä monissa turnauksissa.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei tekniikoita opi ilman että joku ne sinulle opettaa. Kannattaa hankkiutua lähimpään seuraan mihin pääset kulkemaan.

Itse en ole harrastanut muuten kuin kuntoilumielessä mutta hyvä lajihan se on.

GB Gym on siilitien aseman vieressä. Siellä ensin alkeiskurssi ja sit normi ryhmään treenamaan. Normiryhmässä 100 sparrierän jälkeen sit voi päätellä, onko laji omaan mieleen sopiva vai ei! ;)

GB Gym on siilitien aseman vieressä. Siellä ensin alkeiskurssi ja sit normi ryhmään treenamaan. Normiryhmässä 100 sparrierän jälkeen sit voi päätellä, onko laji omaan mieleen sopiva vai ei! ;)
Kiitos vastauksesta! Kävin ton paikan nettisivuilla ja näköjään alkeiskurssi alkaa 8.1.2018 eli just hyvään aikaan. Mutta mitäs sitten kun alkeiskurssi käyty läpi eli toi 2kk? Mitäs sitten pitäisi tehdä?

Eikös Herttoniemessäkin ollut joku nyrkkeilyseura? Ei muuta kun treenaamaan, kotona voit valmistautua katsomalla Rockya ja tekemällä punnerruksia.

Eikös Herttoniemessäkin ollut joku nyrkkeilyseura? Ei muuta kun treenaamaan, kotona voit valmistautua katsomalla Rockya ja tekemällä punnerruksia.
En ole varma, mutta Sörnäisessä oli myös joku paikka, mutta liian kaukana omasta mielestä. Oon seurannut jonkin verran nyrkkeilyä ja oma lemppari ainakin Lomachenko. Katson myös Mike Tysonin ja Muhammad Alin vanhoja otteluja :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom