Mitatkaa proteiinit oikein

laitila:
Otan ite tai luulin ottaneeni aina noin 50-60g proteiinia palautusjuomassa (oon onneks vasta 1kk nyt käyttänyt näitä pakkautuvia jauhoja jossa grammat väärin kun oli 2v tauko tätä ennen ja nyt 1kk treeniä takana. Optimum nutrition proteiinissa luki että scoopissa 0.7dl:ssä oli aina joku 23g proteiinia. Jos se tieto oli oikein niin silloin oli proteiinimäärät oikein. Tota proteiinimerkkiä käytin vaan viimeks yli 2v sit. Meni yks purkki 2.2kg noin 10 päivässä aina. Harmi ku ei oo lihaksia tullu paljoo noiden ruokien syömisen tuloksena. JOo offtoopiikkkk
no jos et onnistu normi ruoalla vaikka tosissaan yritit niin yhtä huonosti menee palkkareidenkin kanssa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No sain ennen 15g scoopissa proteiinia kun luulin että se on joku 25g. Eli 10g ero. Päivän mittaan voi tulla jo 50-100g proteiinivajaus. Noin mulla oli ainakin. Onneksi näin oli vain viimenen kuukaus ku sitä ennen oli taukoo ja sitä ennen käytin muita proteiineja jotka ei pakkautunu.

tän threadin tarkoitus on vaan muistuttaa että kun paketissa lukee 1 desi = 30g, niin todellisuudessa se on vähän yli 20g proteiinia.

tän threadin tarkoitus on vaan muistuttaa että kun paketissa lukee 1 desi = 30g, niin todellisuudessa se on vähän yli 20g proteiinia.

se mitä siinä paketissa lukee tarkoittaa sitä että se painaa se yksi desi sen 30g, ei sitä että se sisältäisi sen verran prodea. Näin olen ainakin asian ymmärtänyt.

se mitä siinä paketissa lukee tarkoittaa sitä että se painaa se yksi desi sen 30g, ei sitä että se sisältäisi sen verran prodea. Näin olen ainakin asian ymmärtänyt.

Juurikin tätä se tarkoittaa. Pitää sitten ihan itse osata kertoa se paino sillä n. 0,75:llä, niin saa sen protun määrän.

Aikamoista ydinfysiikkaa.

Siis näissä lauseissa(?) nyt ei ollut mitään järkeä :lol2: Vähän tarkkuutta siihen kirjoitteluun!
a080.gif
Okei, jos ei jymmärrä niin ei jymmärrä. Tarkoitin, että kuppi on tarkka, mutta ei vaakaa tarkempi.

Juu juu, elä ota tätä pakkiksen sarkasmia aina niin vakavasti. Jos luet nuo kaksi lausettasi uudelleen niin ehkä huomaat ettei niissä kyllä ollut yhtään mitään järkeä.

"Kuppi tosin on tarkka, mutta ei se kyllä tarkka ole!!"

tpk-: HEtken luulin että tää foorumi on jo joku murobbs mutta lukeehan tossa pakkotoisto. Ehkä siks tavallinen pulliainen on melkeen aina tavallinen pulliainen kun hän ei treenaa tarpeeksi kovalla intensiteetillä ja jättää ruokailut päin persettä. Ehkäpä siinä on yhteys.

Salilla käyminen on helppoa, paljon vaikeempaa on muistaa syödä koko ajan ja tehdä ruokaa ja tiskata ja nukkua koko ajan muun elämän ohessa. Vasta kun noi on kunnossa niin voi kutsua itteänsä alottelevaks boybuilderiks. Käytti hormooneita tai ei! yaea budyy, light weight peipee! ronnie coleman ruuuules

En kyllä sanois ruokailujen perseelleen jättämiseksi, jos ei grammalleen laske protskuja mitä ottaa! Jos sä otat vaa'an kanssa tarkallee 150g protskua päivässä VS heität desimitalla n.150-170g niin mites se kehitys heikkenee??

Kannattaa toki muistaa myös se että jos pussi on avattu, niin jauhot kerää nestettä ilmasta. Paino siis muuttuu. Mittaat 1dl (pussissa lukee 25g), ja se painaakin 30g. Onko ylimääräinen 5g nestettä vai onko tässä nyt 5g enemmän jauhetta?!!? MENEE DIETTI PERSEELLEEN!

Voi olla että liiat kalorit aiheuttavat rasvan varastoitumista.

Liian proteiinin nauttiminen voi estää rasvojen käyttöönoton energianlähteenä -> ylimääräinen syöty proteiini menee energiaksi, ja rasvaa ei pala.

ilkka2 sanoi:
pakkiksella näköjään on paljon näitä ydinfyysikoita.

Ja ties mitä paasaajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom