Mitähän noissa hauiksissa on?

mxm sanoi:
Nuo synthol-pellet pilaa vaan kehonrakennuksen mainetta:curs:

Minusta nuo syntholhemmot ovat käteviä. Jokaikinen kerta kun joku jaksaa avautua hirveästä pillerikasasta laatikossa (kromi, sinkki, jne, ihan normaaleja mineraaleja & vitamiineja) ja suu vaahdossa inttää jostain hormooneista, näytän greggin kuvaa ja kysyn että näytänkö muka tuolta? Loppuu yleensä vaahtoaminen kuin veitsellä leikaten :D

Samuli-1 sanoi:
Mä oon käsittäny sen niin, et se syna menee solukalvojen läpi yksittäisiin lihassoluihin ja pysyy siellä paikallaan.

Hmm, no sehän saattais sitten toimi jompenlaajentajana...mutta samalla jompesta katoaisi kyllä pysyvästi kaikki kovuus....ei hyvä.

Minä Itse sanoi:
Ei se voimia ainakaa lisää että jotaa öljyjä injektoi käsiinsä.

Olis kiva tietää aivan tavisihmisen reaktio tollasesta kuvasta, voisko joku oikeesti luulla et toi on lihasta? :rolleyes:
No tavis luulee aivan varmasti ja kiroaa samalla sitä mitä hormonit tekevät ihmiskeholle..

Friikkejä ovat jotka tuollaista itselleen tekevät tai tuollaiset "lihakset" haluavat. Tosin pidän myös melko friikkinä ihmistä, joka haluaa tyyliin 180cm/130kg @ 4 % rasvoilla -kropan.

Säälittävää hommaa laittaa öljyä hauberiin, eihän nuo näytä edes luonnoliselta, colemannista pitäis ottaa mallia ja reenata kunnolla! ;)

Back
Ylös Bottom