Mitä valmennus on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo, tosiaan kans Turun suunnalta tarttis vähä valmennusapua. Lähinnä safkapuolelle, kun on siinä Ihan hukassa.
.. Muuten valmennuksesta. Onhan siitä sanoinkuvaamatonta hyötyä, että valmentaja on edes likeltä omaa paikkakuntaa. Mutta toisaalta etäisempi valmentaja pystyy vähän eri tavalla arvioimaan kehitystä, kuin semmonen joka on kokoajan läsnä. Ideaali tietenkin on se, että on kaksi valmentajaa :D

Etsiskelen valmentajaa lähinnä alueelta Nurmijärvi-Hyvinkää-Riihimäki, mutta niitä ei kauheasti taida täälläpäin olla. Täytyy varmaan sitten tyytyä etävalmennukseen? Vai onko jollakulla sattumalta antaa valmentajan nimeä tuolta em. akselilta?

Marjo Krishi minullekin tuli ekana mieleen. Kerrotko minkälaiseen pakettiin päädyt ja miltä vaikuttaa?

Nostelenpas tätä vanhaa threadia ylös.
Eli ihan mielenkiinnosta; kuinka paljon olette maksaneet valmennuksesta esim. vuositasolla tai ennen kilpailua valmistavasta valmennuksesta ja mitä kaikkea tähän valmennukseen sisältyi? Valmennettavien nimiä en siis kaipaile, vaan lähinnä tuota hintahaarukkaa ja kokemuksia.

Maksoin 3 kk:n ruokavaliosta 150 € eli 50€ per kk, päälle hän antoi ohjeita treeneihin; treenipäivät (sisällöt/liikkeet mietin itse) ja aerobisen osuus...

Vuosivalmennus 480€.
Sisältää treeniohjelmat, opastuskerrat salilla, ruokavalion ja muutamia tapaamisia kunnon tsekkauksen merkeissä. Jos on jotain kysyttävää, vastauksen sähköpostiini saan yleensä päivän-kahden sisällä. Kyseessä siis ihan normaali valmennus joka ei sisällä kisadieettiä.

Lajina voimanosto, mutta anyway: treeniohjelmasta maksan 120e/3kk. Varustetreenit tehdään yhdessä kun niiden aika on, kerran viikossa käydään porukalla salilla. Periaatteessa kai voisin treenata aina yhdessä valkun kaa ja saada henkilökohtaista ohjausta ja tsemppausta samalla, mutta kai mä oon liian individualisti ku haluan treenata omien aikataulujeni mukaan. Kisoissa käydään porukalla. Aina tarvittaessa oon saanut kaupan päälle henkilökohtaista ohjausta ja varmistusapua. :)

Olen tässä mietiskellyt... Kannattaako vaparifitnessistä haaveilevan ottaa heti aluksi yhteyttä valmentajaan, jolla on fitnesstausta vai onko vaparipuolen mimmeillä erikseen valmentaja ja koreografi tms. jonka kanssa hiotaan vaparitreenejä ja muuta? (Ottaen huomioon että mun kohdalla itse kisaaminen on hyvin hamassa tulevaisuudessa, neljän-viiden vuoden päästä nyt ainakin, mutta treenata pitäisi nyt kuitenkin ja kehittyä :))

hieman ohi aiheen...mutta ei voi kun kauhistella noita hintoja!!!
Itse kun en ole joutunut maksamaan omasta treenaristani mitään...
Tulis muuten sillekin aika helkutisti hintaa jos laskis 3v ajalta treenauttamisen,treeniohjelmat,ruokavaliot dieetille ja offille,henkinen tuki ja ym...

täytyy olla onnellinen ja muistaa tänään kiittää ja kumartaa taas treenien päätteeksi;)

hieman ohi aiheen...mutta ei voi kun kauhistella noita hintoja!!!
Itse kun en ole joutunut maksamaan omasta treenaristani mitään...
Tulis muuten sillekin aika helkutisti hintaa jos laskis 3v ajalta treenauttamisen,treeniohjelmat,ruokavaliot dieetille ja offille,henkinen tuki ja ym...

täytyy olla onnellinen ja muistaa tänään kiittää ja kumartaa taas treenien päätteeksi;)

:eek: Siis kallista vai? Mun mielestä se on aika halpaa jos maksaa alle 2€ vuorokaudessa (jos vuodessa on 365 päivää ja vuosivalmennuksen hinta on esim. 600€) siitä että saa olla ympäri vuoden hyvää valmennusta. Tekisitkö sinä itse ilmaisesksi töitä ?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom