Mitä tykkäsitte Matrixista? (hieman spoilausta)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minusta ainakin hieno.... hitaiden kohtausten venytys ja lopun taistelu oli varmasti leikittelyä veitsenterällä mutta kaikin puolin hyvä elokuva. Tehosteet pesivät ainakin Terminator 3:n kirkkaasti.

Oli paljon parempi kuin kakkonen.

- Selkeämpi
- Vauhdikkaampi

Pysyin hyvin kärryillä verrattuna tokaan osaa, minkä kattominen oli lähinnä alituista miettimistä, tyliin "mitä vittua taas tos jauhetaan".

:3: ja puol

Jaa.

Mun mielestä tää kolmas pilas kaks edellistä. Kakkonenki oli jo vähän siinä ja siinä ja siin koitettiinki oikein vääntää rautalangast sellast 'fiksuu' leffaa mut tykkäsin kuitenki, vaik oliki vähän pettymys.

Kolmannessa homma lähti kuitenki aika hanskasta. Odotin tält leffalt kuitenki aika paljon ja mulle se oli pettymys. Ja toi loppuki oli vähän tyhmä.

Pidin erittäin paljon ykkösestä ja kakkonen oli mielestäni vielä parempi, mutta tämä kolmonen oli jonkin verran kahta edellistä huonompi.

Tässä kolmosessa oli vähemmän sitä akrobaattista taistelua ja Neo ei olut tässä niin supermies joka paikassa kuin aikaisemmin. Vaikka ei nämät minua ole kyllä häirinneetkään.

Jotenkin tämä kolmonen ei ollut niin jännittävä ja yllättä kuin aiemmat, vaikkei se nyt ennalta arvattava ollutkaan. Elokuvan alku oli erittäin lupaava, mutta sen jälkeen mitä tuli ei minua lämmittänyt niin paljoa.

Loputulos oli selainen, että jos ei tule jatko-osia on loppu ihan ok siinä ei jätetty mitään minkä takia jatko-osia pitäisi tehdä, mutta siinä kyllä jätettiin myös mahdollisuus jatkolle, koska siinähän esitettiin voiko tämä lopputulos kestää. Se joko kestää tai ei riipuen tuleeko jatkoa. Jos jatkoa tulee kuten on todennäköistä, on kuitenkin täysin mahdollista kirjoittaa lopun perusteella melkein minkälainen tahansa jatko-osa. Lopputulos ei kuitenkaan ollut sellainen, että se olisi kruunannut koko trilogian.

:4:

Originally posted by mtk77
Tässä kolmosessa oli vähemmän sitä akrobaattista taistelua ja Neo ei olut tässä niin supermies joka paikassa kuin aikaisemmin. Vaikka ei nämät minua ole kyllä häirinneetkään.

Minä odottelin myös enemmän Neon supersankarointia, mutta ehkä hyvä ettei sitä ollut kovinkaan paljoa. Kakkosessa sitä näkyi jo ihan tarpeeksi.

Täytyy kyllä omalta osaltani sanoa että hirmuista skeidaa oli. Ykkösestä tykkäsin, kakkonen meni vielä ekan osan jälkilämmöillä, ei kehdannut olla pitämättä, mutta tämä kolmososa....
Yritys tuntuu kyllä olevan hirmuinen mutta rahkeet loppuneet kesken. Komeahan se on kuin karkki, ruudulla säpisee niin maan p*rkeleesti, usein jopa niin ettei silmä pysy perässä sitten millään ja äksöni on hienoa.

Mutta.
Miksi ihmeessä tähän on pitänyt ympätä viiden pennin filosofointia ja täysin överiksi menevää paatosta niin että korvia kuumottaa vielä viikonkin päästä? Jäljelle jäi tunne kuin olisi katsonut 2h sitä kakkososan Siionin tanssikohtausta edeltänyttä puhetta.
Agentti Smith (en nyt jaksa justiinsa kattoa IMDB:stä näyttelijää) on ainoa, joka tästä leffasta kerää meikäläisen yhdenmiehen asiantuntijaraadin kehut. Kamalaa tekstiä senkin miehen suuhun on tungettu mutta silkalla tyylillään vetää pointsit kotiin. Kiitokset siitä.

Muuten:
:2:

Originally posted by Negatiivinen

Miksi ihmeessä tähän on pitänyt ympätä viiden pennin filosofointia ja täysin överiksi menevää paatosta niin että korvia kuumottaa vielä viikonkin päästä?

Aika samaa mieltä meikäläinenkin, Reload vielä meni kun sen jälkeen jäi sellainen "odottava" fiilis mutta Revolutions ei pystynyt täyttämään odotuksia. Hugo Weaving on hakemasi näyttelijän nimi, teki tosiaan hyvän suorituksen, tosin Keanu Reevesin rinnalla on helppo loistaa. Harmi ettei äijää näy useammissa leffoissa (Paitsi LOTR). Joo, ja sillä intialaisella pikkutytöllä oli karvaiset kädet. :david:

Kävimme katsomassa Revolutionsin eilen...
ja tykkäsin kovasti!!

Elokuva oli hieman erilainen kuin Matrix Reloaded
ja hyvä niin. Vaikkei taisteltukaan virtuaalimaailmassa
paljoa, oli mun mielestä hieno loppu trilogialle!!

Jäämme odottamaan innolla mahdollista kakkos ja
kolmososan yhteisjulkaisua dvd:llä!?

:4:

Pikkutytöllä oli tosiaan hieman liian karvaiset kädet:D

Arvosteluja:http://www.rottentomatoes.com/m/TheMatrixRevolutions-1127201/

Edit.

Äkkiä kertokaa maallikolle juonenkäänteet ja paljastetut visiot!

Mikäs oli trilogian mekaaniskoknitiivisen paatoksen kulminaatio? Infernaalisen hallusinoivan massapsykoosin jatkumo vai henkisen intellektuenssin uudelleenstrukturointi ja sitä kautta globaalin teknoinvaasion pysäytys?

Vastaukset vaikka tuohon legendaariseen punaiseen palkkiin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ketjupökäle, klikkaa punaista.
Elokuvan ratkaisu on se, että Neo menee koneiden kaupunkiin ja kertoo, ettei Smith ole enään heidän hallinnassaan ja tekee rauhan ihmisten ja koneiden välille. Sitten he yhdessä virittävät ansan smithille, johon kuuluu, että Neo kuolee. Lopussa sitten mietitään voiko tämä rauha kestää, jossei kestä, tulee jatko-osa. Neo ja Smith ovat toisensa vastakohtia ja näillä yritetään pitää tämä kakkososassa oleva yhtälö tasapainossa. Jos Smith voittaa paha valtaa kaiken ja Neon voitto tarkoittaa hyvän voittoa. Niin ja rauhaan kuuluu, että halukkaat pääsevät matrixista pois.

Mitenköhän tuo kaikkien halukkaiden poispääsy Matrixista muka toteutetaan? Jokaiselle matrixissa olevalle tulee kirje/tekstiviesti/email jossa lukee "Moro, olet oikeasti kytketty Matrixiin, haluatko vex?!"?:arvi:

Originally posted by misha
Mitenköhän tuo kaikkien halukkaiden poispääsy Matrixista muka toteutetaan? Jokaiselle matrixissa olevalle tulee kirje/tekstiviesti/email jossa lukee "Moro, olet oikeasti kytketty Matrixiin, haluatko vex?!"?:arvi:

Silleen kun tähänkin asti. Ne jotka haluaa tietää sen ja sitten aurinkolasinen naapuri ilmestyy ovelle tarjoon pilleriä. Eli siis ihan turhan takia the one tappeli. Back to square one.

Joidenkin huhujen mukaan loppua olisi muutettu sen takia, että matrix online roolipelillä olis paremmat saumat menestyä....

Niin ja topikkiin vastaus: Ihan paska leffa, trilogia lässähti kuin pannukakku, ellei se tehnyt sitä jo reloadedissa...naivia startwars-kliseilyä ja merkityksetöntä paskafilosofiaa. Komean näkönenhän se oli tietysti.

Olisi varmaan hyvä käyttää tuota spoileria, kun kerrotte juonesta.

Tekstiä

Muuten näin, mutta lopetukseen ensimmäisen sulun jälkeen tämä /

Mun mielestä parempi kuin kakkos osa mutta kyllä ykkönen silti paras on. Sanoisin että:4:

Itse pidin leffasta valtavasti, mutta...

...loppu oli kyllä sittenkin aika ennalta arvattava. Odotin, että Wachowskin veljekset ois viilannu kaikkia linssiin ja nauranu räkäsesti päälle loppuratkasulla, mutta ei. Siis oikeasti olisin toivonut ja odottanut jotain ratkaisua tyyliin "HAA! Olette kaikki oikeasti xbox-pelissä!!".

Mutta nautittava elokuvaelämys oli ja sisälsi onneksi vähemmän ja parempaa popfilosofointia kui Reloaded. Mars katsomaan jos ette vielä ole nähneet.

:5:

Mun ielestä ehdottomasti hyvä loppu ratkaisu. Juuri noin sen elokuvan tulisikin loppua! Missään tapauksessa en toivo elokuvalle enää jatko osia...jotka varmasti pilaisivat sen ihan täysin.

Lopputaistelu oli venytetty liian pitkäksi ja muutenkin Leffa ei uponnut ihan täysin (tosin´paremmin kun reloaded)
:3:

Ps.Enemmän säväytti LOTRIN taraileri...tulossa aivan sika hyvä leffa:thumbs:

Kohtuu mainio pätkä, itse tosin tykkäänkin näistä mahtipontisista
leffoista..:) Loistavaa CGI:tä ja parjatut näyttelijäsuorituksetkin
olivat parempia kuin Phantom Menacessa..
Loppu nyt ei minusta ollut mitenkään järisyttävä, oikeastaan
jättivät liian selkeän henkireiän jatkoa ajatellen..:I
Enemmän lopullinen loppu olisi ollut parempi.

Originally posted by The Rock
Ps.Enemmän säväytti LOTRIN taraileri...tulossa aivan sika hyvä leffa:thumbs:

Joo, ai hitto meikä melkein joutu vaihtamaan vaipat kun näin tuon trailerin. Ehkä pakko mennä katsomaan tuo kunhan tulee teattereihin.

Back
Ylös Bottom