Mitä tulevaa elokuvaa odotat innolla ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vanha Filmnet versio 90 luvun alussa ja Japani ld olivat täysin uncutteja ,eli noin 3 min pitempiä. Miksikö sanoin tämän,no se ylim. gore teki siitä hieman paremman. Olihan se myös aika synkkä elokuva kai kuten kuuluukin,en itse ole kyllä sarjakuvana lukenut.
Originally posted by Ratu
Mää kyl odotan tota uutta Punisheria! Oli se niin kurko sarjakuva aikoinaan että pitää toi käydä kattoos... Ja siin on viel WWE-jäbä Big Sexy Kevin Nash!

ps. muistaako kukaan sitä vanhaa punisheria jossa näytteli Dolph Lungreen? Siinä vasta oli surkee esitys :D

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. nii ja tietysti kunkun paluu pitää käydä kattoos

Originally posted by Tomi
Käytiin katsomassa tuo lauantaina. Leffassa oli toki hetkensä, mutta voisin siltikin väittää nauraneeni Bad Boys 2:ssa enemmän. Monet kohdat enemmän kuin ennelta arvattavia ja väkisin tehtyjä.

Mun mielestä toi American Pie 3 taas olis ihan katsottava aivot narikkaan ja jalat pöydälle leffa. Oon yleensä aika kriittinen jenkki-komedioita kohtaan, mutta tossa tuli jopa välillä vähän hörähdeltyäkin.

Ja sitten siinä oli ne übercool-stripparitytöt... :kuola:

Originally posted by mtk77
Matrix 3

valmisteilla olevista tätä.

http://www.countingdown.com/movies/714386

Kolmesta aikaisemmasta osasta olen pitänyt paljon, ne ovat parhaimpia näistä "tavallisista" toiminta elokuvista.

Hou hou hou, siinä on elokuvahistorian kovimpia toimintapätkiä toi ykönen, fittan jos tulee nelonen niin mä oon muna ojossa katsomassa.

Kill Bill Vol. 1 on nyt kyl menny odotus listan kärkeen. Onneks se tulee jo ensviikolla.

Originally posted by sokka
Kill Bill Vol. 1 on nyt kyl menny odotus listan kärkeen. Onneks se tulee jo ensviikolla.

Omasta mielestäni (vaikka Tarantino-faniksi itseni luenkin) tuo vaikuttaa suoraan sanottuna aika paskalle trailerien perusteella. Tota Kung-fu-karatekid-pelleilyä tungetaan nykyään joka paikkaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja tuo leffan jakaminen kahteen osaan rahastusmielessä olisi sekin jo ihan riittävä syy boikotointiin.

Originally posted by Mike
Asiaa ja vielä Harrison Ford edelleen pääosassa, voi olla aika r0k elokuva :kippis1:

Toivotaan vaan, että tekevät pätkän hyvällä maulla. Saattaa tosin jäädä haaveeksi, en ole vieläkään täysin toipunut tuosta raiskauksesta jota myös Terminator kolmoseksi kutsuttiin. Ja alkaahan tolla Fordillakin jo ikä painamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Fat Rat
Die Hard 4

Juoni vaan kuulosti perseeltä jos se nyt tulee sellasenaan

Alunperinhän ton <a href="http://us.imdb.com/title/tt0314353/">Tears of the Sunin</a> piti olla Die Hard-trilogian jatko. Ihan hyvä vaan, että ideasta luovuttiin, Die Hard goes jungle, ei hyvä idea.

Originally posted by rintafile
The Day After Tomorrow :kuola:

näin ton trailerin lotrin alussa ja heti tuli sellanen olo että "hohhoijaa, katastrofielokuva, TAAS."

Toivottavasti yllättää positiivisesti!

Originally posted by misha
Ja tuo leffan jakaminen kahteen osaan rahastusmielessä olisi sekin jo ihan riittävä syy boikotointiin.

IMO toi on ihan hyvä idea jakaa se kahteen osaan, kungfu hojohojo leffoissa kun on vähän ongelmana aina se että leffa kulkee liian nopeasti paikasta toiseen ja juonesta tulee jokseenkin katkonainen. 4 h tollasta mättöä putkeen on vähän liian iso pala pureskeltavaksi kerralla.

Onnistunu leffa toi vol1 kyllä, vaikka just ois voinu odottaa hyvää floppiakin tollasesta leffasta. Tarantino pwnaa.

Tossa traileria:
http://www.apple.com/trailers/fox/dayaftertomorrow/

EDIT: Jaahas... jos ei tosta toimi, niin menkää tohon kirjottakaa tohon .../trailers asti ja ettikää sieltä. Siellä on muitakin hyviä trailereita.

Itsekin odotan tuota, vaikuttaa aika spektaakkelimaiselta.

Originally posted by Ruuvimurmeli
The Day After Tomorrowia täälläkin odotellaan.

Ja spektaakkelimaisuudesta puheenollen, käykääpä katsomassa Troy-leffan traileri. Ei jumalauta kun on hienoa!

http://www.apple.com/trailers/wb/troy/large.html

Juu, katottu on moneen kertaan, Pitt näyttäis sopivan komeesti rooliin.

Vaikutti traileri leffateatterissa ihan komealta, mutta kun selostajaääni ilmoitti: "From the director of Indepedence Day..", päättelin että näyttävää sontaa on tulossa. Jota ei kannata mennä katsomaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom