Mitä toivot pukilta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla ei ollu tänä vuonna kauheesti toiveita. Usein on ollut pitkä lista, nyt lähinnä muutama erillinen juttu mitä olisi kiva saada. Miehelle laitoin toivelistaan ehdotuksia, esim. pari eri tuoksulahjapakkauksta mitkä mua kiinnostaa (haistelkoon itse ja valitkoon mikä hänen mielestään paras).

Escada Especially

sfs.jpg

Emporio Armani Diamonds Elle

sddf.jpg

Bvlgari Omnia Crystalline

sfsf.jpg

Vinkkasin myös seuraavista jutuista mitkä kiinnostaisi:

Dan Brownin uusin kirja Inferno

dbinferno.jpg

Tangle Teezerin pinkki harja tai matkakokoinen metallinhohtoinen musta

dfff.jpgdeesdd.jpg

Muumimukeja ei ole yhtään, mutta tämä MUUTTO-muki sopii mun värimaailmaan ja tykkäsin siitä, niin sitäkin ehdotin

eed.jpg

Toivelistani ei ole mikään ehdoton että kaikki olisi pakko saada. Tärkeintä ehkä on tuo kirja, ja olisi kiva saada uusi tuoksu. Muuten ei niin merkitystä. Vanhemmilta en toivonut mitään, he ostavat täysin sitä mitä itse haluavat ostaa ja niin on tehty joka vuosi. Toivelahjoja mulla kyllä on, mutta tapojensa mukaan he laittoivat mulle rahaa tilille jotta voin ostaa jotain mitä ehdottomasti haluan, ja ne kävinkin jo itsenäisesti hankkimassa.

Tiedän toiveideni vanhempien osalta siis täyttyneen mm. näillä:

Iittala Festivon kynttilänjalkoja 2kpl (sain tuparilahjaksi 4kpl)

8804805_fullscreen.jpg

Diesel Loverdose tuoksupakkaus (entinen vetelee viimeisiään)

3605521902566.jpg

Patricia Cornwell Paljaat Luut uutuuskirja

dwee.jpg

Eli joo. Kehtaan toivoa aikuisenakin ihan lahjoja, materiaa. Kaupallinen joulu ja kulutusjuhla on ihan mun mieleen. En ala lässyttämään että toivoin maailmanrauhaa :joulu8: Huomenna sitten pääsee jännittämään mitkä toiveista toteutui, ja mitä lahjoja saa mitä ei ole osannut toivoakaan :love:

^ Komeet popot!

Mä en kenkiä uskaltaisi toivoa, pitäis päästä sovittamaan. Saattaa tuo oma kengänkoko heitellä sen verran että ei ihan sokkona ainakaan voisi ostaa.

^ Dieselin tuoksut on aika kivoja. Itekin tykkään. Toivottavasti pukki toteuttaa toiveita :)

Jerone vaatekaupan lahjakorttia, ihan kivoja vaatteita, mitä tässä nyt puol vuotta jo katellut. :D Muutenkin tarve uusille vaatteille vanhat alkaa olee jo aika kuluneita.

En mitään. Jos jotain tulee , oon tyytyväinen. Muksuilta tulee yleensä itsetehtyjä lahjoja, ne on parhaita. En oikein osaa toivoa lahjoja, jos jotain tarvitsen, ostan itse. Viime jouluna sain vaimolta liput ja hotellipaketin Fightnight:n. Sain valita kaverin mukaan, se oli parhautta.

Ehkä parhaan näköset puntti kengät ikinä IMO. Salilla kokeilin tutun kenkiä ja sen perusteella laitoin serkun lähettämään jenkeistä. 160 euroo tuli hintaa, ei oo veroja vielä kuulunut. ;)

Toivon etten saisi mitään, mulla on aina todella vaivautunut olo kun saan lahjoja.

Minä en toivo mitään lahjoja, ostin itselleni jo aiemmin sukset ja läppäriin sain uuden kovalevyn. Toivon, että lasten lahjat olisivat mieluisia ja että koko joulu olisi oikein mukava ja leppoisa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom