Mulla ei ollu tänä vuonna kauheesti toiveita. Usein on ollut pitkä lista, nyt lähinnä muutama erillinen juttu mitä olisi kiva saada. Miehelle laitoin toivelistaan ehdotuksia, esim. pari eri tuoksulahjapakkauksta mitkä mua kiinnostaa (haistelkoon itse ja valitkoon mikä hänen mielestään paras).
Escada Especially
Emporio Armani Diamonds Elle
Bvlgari Omnia Crystalline
Vinkkasin myös seuraavista jutuista mitkä kiinnostaisi:
Dan Brownin uusin kirja Inferno
Tangle Teezerin pinkki harja tai matkakokoinen metallinhohtoinen musta
Muumimukeja ei ole yhtään, mutta tämä MUUTTO-muki sopii mun värimaailmaan ja tykkäsin siitä, niin sitäkin ehdotin
Toivelistani ei ole mikään ehdoton että kaikki olisi pakko saada. Tärkeintä ehkä on tuo kirja, ja olisi kiva saada uusi tuoksu. Muuten ei niin merkitystä. Vanhemmilta en toivonut mitään, he ostavat täysin sitä mitä itse haluavat ostaa ja niin on tehty joka vuosi. Toivelahjoja mulla kyllä on, mutta tapojensa mukaan he laittoivat mulle rahaa tilille jotta voin ostaa jotain mitä ehdottomasti haluan, ja ne kävinkin jo itsenäisesti hankkimassa.
Tiedän toiveideni vanhempien osalta siis täyttyneen mm. näillä:
Iittala Festivon kynttilänjalkoja 2kpl (sain tuparilahjaksi 4kpl)
Diesel Loverdose tuoksupakkaus (entinen vetelee viimeisiään)
Patricia Cornwell Paljaat Luut uutuuskirja
Eli joo. Kehtaan toivoa aikuisenakin ihan lahjoja, materiaa. Kaupallinen joulu ja kulutusjuhla on ihan mun mieleen. En ala lässyttämään että toivoin maailmanrauhaa :joulu8: Huomenna sitten pääsee jännittämään mitkä toiveista toteutui, ja mitä lahjoja saa mitä ei ole osannut toivoakaan