Mitä teet työksesi / opiskelet ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -jn-
  • Aloitettu Aloitettu
elikkäs, minkä alan ihmisiä täällä on ?

vartiointialalla mie olen uraa rakentamassa, tai no rakentamassa ja rakentamassa.
Ens vuonnahan tulee maailman loppukin :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toisen vuoden viheralan opiskelija

Auto-, raksa- ja metallihommia aina viime vuoden syksyyn asti. Nyt koin valaistumisen ja lähdin amikseen opiskeleen kokiksi :D Tämän tiedän olevani loppuelämäni SE OIKEA JUTTU ainakin jollain tapaa liittyen ravitsemukseen! :)

Lähihoitajaksi valmistun ensi huhtikuussa. Pohjalla lukio ja amiksen paperilinja. Lisäksi 2,5 vuotta tietokoneinssiopintoja.

Pelialalla esimieshommissa. Harrastuksesta on päässyt tulemaan ammatti. Pienestä saakka hakkasin jo kaikki viikkorahani pajatsoihin, heti kun rillaan yletin...:D..Reilut 30-vuotta erinäistä pelaamiseen liittyvää takana, joten jonkin sortin pelaamisen ammattilaiseksi, voi kai jo hyvällä omallatunnolla itseään kutsua.

Välillä käyn hakemassa hiukan pikku lomarahaa tai muutaman touhutonnin PLO.sta. En niin vakavissani tuota pelaa, mutta kyllähän Pokerillakin itsensä elättäisi. Tämän vuoden tuotto / tunti : nettona 37e/h :)...Ei vaan se elämäntyyli nappaa. Tunnen sen verran eri pelialan ammattilaisia( toto, pokeri, vedonlyönti), että ei ole mitään herkkua sekään elämä. Välillä olen kavereitakin jelpannut, kun ovat hetkellisesti katkenneet.

Pelialalla esimieshommissa. Harrastuksesta on päässyt tulemaan ammatti. Pienestä saakka hakkasin jo kaikki viikkorahani pajatsoihin, heti kun rillaan yletin...:D..Reilut 30-vuotta erinäistä pelaamiseen liittyvää takana, joten jonkin sortin pelaamisen ammattilaiseksi, voi kai jo hyvällä omallatunnolla itseään kutsua.

Välillä käyn hakemassa hiukan pikku lomarahaa tai muutaman touhutonnin PLO.sta. En niin vakavissani tuota pelaa, mutta kyllähän Pokerillakin itsensä elättäisi. Tämän vuoden tuotto / tunti : nettona 37e/h :)...Ei vaan se elämäntyyli nappaa. Tunnen sen verran eri pelialan ammattilaisia( toto, pokeri, vedonlyönti), että ei ole mitään herkkua sekään elämä. Välillä olen kavereitakin jelpannut, kun ovat hetkellisesti katkenneet.

Sulla on varmasti koko pakkiksen mielenkiintoisin ammatti, ainakin mun mielestä.

Sulla on varmasti koko pakkiksen mielenkiintoisin ammatti, ainakin mun mielestä.

Pidän kyllä duunistani todella paljon. Varsinkin, kun on loistavat alaiset ja kolleegat. Auttaa aina jaksamaan, vaikka välillä ressiäkin pukkaa...:D

Teleoperaattorilla kehittelen ja yritän innovoida IP-puhelinjärjestelmiä. Vaikka duuni on käytännössä kolmen näytön edessä moljottamista, niin tykkään kovasti.

Varastotöitä tein pari vuotta, nykyään ajan taksia. Tykkään kyllä tosta hommasta, päivittäin motivaatiota tuo ajatus siitä, että mitä enemmän yrittää, sitä enemmän tienaat sinä päivänä. Mut joo en taksia aatellu loppuelämääni ajaa, eli enssyksynä ois tarkotus opiskella automaalariks tai asentajaks.

ajan tukkia :D ois kivaa lähtee lappii tai helsinkii duunii, toisaalta taas haluisin opiskella vartijaks tai olla töissä tullissa tms, jännä nähä mite elämä heittelee jatkossa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom