Elikkäs oon tämmönen 19w miehenalku ja käyny salilla n. 1 vuoden ajan. Oon lukenu aika paljo noista ravinto hommista, mutta silti tuntuu, että en tiedä mitä mun pitäs syödä, jotta saisin lisää massaa ja muutenki järkevästi syötyä.. Oon töissä 12h vuoroja ja ruokaa voin syödä 2x/vuoro. Kuntosaliohjelma on laaja; 6-10 treenikertaa vk. Tämän lisäksi käyn 10km lenkillä 2-3 kertaa vk ja pyöräilen lähes päivittäin töihin 22km (edestakainen).
Käytän pelkkää whey-80 protskuu 2x/pv ja D,Multivitamiinii; tarvin luultavasti jotai muutaki lisäravinnetta? Syön aikalailla miten sattuu, mut en vedä kumminkaa mitää karkkii tai vastaavaa :D Painan 60kg ja pituutta 170cm. Olisin kiitollinen jos saisin jotaki vinkkejä tähän hätään!
Käytän pelkkää whey-80 protskuu 2x/pv ja D,Multivitamiinii; tarvin luultavasti jotai muutaki lisäravinnetta? Syön aikalailla miten sattuu, mut en vedä kumminkaa mitää karkkii tai vastaavaa :D Painan 60kg ja pituutta 170cm. Olisin kiitollinen jos saisin jotaki vinkkejä tähän hätään!