Mitä ranteessa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kundi ostaa 1,2 kelloa per vko? :ROFLMAO: Siinä todellinen kelloharrastaja. Myytkö myös veks vai onks sulla nyt 100-300 kelloa himassa? Pistä ihmeessä kokoelmasta kuva!
 
Kundi ostaa 1,2 kelloa per vko? :ROFLMAO: Siinä todellinen kelloharrastaja. Myytkö myös veks vai onks sulla nyt 100-300 kelloa himassa? Pistä ihmeessä kokoelmasta kuva!
Tuntee itsensä ihan nössöksi kun omistaa vain kaksi kelloa. No 2 sukelluskelloa lisäksi.
 
Kundi ostaa 1,2 kelloa per vko? :ROFLMAO: Siinä todellinen kelloharrastaja. Myytkö myös veks vai onks sulla nyt 100-300 kelloa himassa? Pistä ihmeessä kokoelmasta kuva!
Aina jostain pitää luopua, että saa uutta tilalle 🤣 tuossa nyt loppuvuodesta tehty jonkunlainen kollaasi, mitä kaikkea kiertänyt käsissä viime vuonna..
 

Liitteet

  • Screenshot_20210203_130014_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210203_130014_com.android.gallery3d.jpg
    84,7 KB · Katsottu: 484
  • Screenshot_20210203_130017_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210203_130017_com.android.gallery3d.jpg
    102,7 KB · Katsottu: 408
  • Screenshot_20210203_130020_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210203_130020_com.android.gallery3d.jpg
    103,8 KB · Katsottu: 415
  • Screenshot_20210203_130025_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210203_130025_com.android.gallery3d.jpg
    98,9 KB · Katsottu: 511
2/18 +70%
Mulla oli ihan realistinen haave lähivuosina hankkia -95 no date two liner subi, mutta ne haaveet on kyllä romuttuneet tän hinnannousun myötä, samaan rahaan saa niin paljon enemmän kelloa jos jättää kruunun pois. Alkavat imho olla melko suolaisen ylihintaisia varsinkin jälkimarkkinoilla. Tilasin tossa pari viikkoa sitten vanhan kunnon hesaliittispeedyn tudorin kaveriksi, vielä odotellaan lindroosilta soittoa.
 
Onko itse rakennettu ja printattu teline?

Kellotkin komeita, mutta vatkain kiinnitti huomion. Arduino pohjalla?
Tarkoitus oli kyllä tulostaa itse tuollainen yksipaikkainen ja ehdin STL:tkin jo hommata, sekä tarvittavat muut releet kuten Arduino Nano, askemootttorin ym. hilut. Sitten katsoin paikallista tarjontaa netistä ja kas kas olihan paikalliset harrastelijat noita väkästäneet ja myynnissä joillakin. Hintaa kun kysyin, niin ei enää jaksanutkaan itse lähteä harrastamaan (40e 😁 tämä kaksipaikkainen kohtuullisen tyylikkäällä akryylimuovi kotelolla) Jos joskus vielä innostun alkuperäiseen suunnitelmaan lähteä niin tekisin muoviosat alumiinista ja hiilikuidusta niin siitä saisi varsin mukavan näköisen.
 
Tarkoitus oli kyllä tulostaa itse tuollainen yksipaikkainen ja ehdin STL:tkin jo hommata, sekä tarvittavat muut releet kuten Arduino Nano, askemootttorin ym. hilut. Sitten katsoin paikallista tarjontaa netistä ja kas kas olihan paikalliset harrastelijat noita väkästäneet ja myynnissä joillakin. Hintaa kun kysyin, niin ei enää jaksanutkaan itse lähteä harrastamaan (40e 😁 tämä kaksipaikkainen kohtuullisen tyylikkäällä akryylimuovi kotelolla) Jos joskus vielä innostun alkuperäiseen suunnitelmaan lähteä niin tekisin muoviosat alumiinista ja hiilikuidusta niin siitä saisi varsin mukavan näköisen.
No juu, jo on hinta sellainen, että ainoa järki tehdä on rakentamisen ilo. Halvalla myy joku vapaa-aikaansa.

Näppärän näköinen kyllä, katselin että ei kummosia osia vaadi sisäänsä. Stl:ät tuli ainakin yksipaikkaiseen vastaan internetsissä.

Hieno on kyllä ja ajaa asiansa varmasti. Pitääkö millaista ääntä? Koodia en katsonut, niin pyörittääkö aina vai vaan kun nappia painaa vai millainen on toiminta?
 
No juu, jo on hinta sellainen, että ainoa järki tehdä on rakentamisen ilo. Halvalla myy joku vapaa-aikaansa.

Näppärän näköinen kyllä, katselin että ei kummosia osia vaadi sisäänsä. Stl:ät tuli ainakin yksipaikkaiseen vastaan internetsissä.

Hieno on kyllä ja ajaa asiansa varmasti. Pitääkö millaista ääntä? Koodia en katsonut, niin pyörittääkö aina vai vaan kun nappia painaa vai millainen on toiminta?
Tulostusjälki on hyvää, eli laatuprintterillä tehty. Arduinon ympärille tulevat osat olisi täällä maksanut kaikki 4e 😁. Yksipaikkaisen STL tiedostot ostin 3e:llä cults3d.com:sta.

Käytännössä voisi sanoa että äänetön, stepperin vienon surinan kuulee jos oikein tarkkaan kuuntelee, mutta en vielä ole kokeillut täysin ilman ympäristön sivuääniä.

Koodeja on monelaisia. Tuohon ajettu sellainen että pyörii n. 90sek ja pysähtyy 4 min ja taas lähtee pyörittämään. Kummallekin paikalle omat nappinsa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom