Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntee itsensä ihan nössöksi kun omistaa vain kaksi kelloa. No 2 sukelluskelloa lisäksi.Kundi ostaa 1,2 kelloa per vko?Siinä todellinen kelloharrastaja. Myytkö myös veks vai onks sulla nyt 100-300 kelloa himassa? Pistä ihmeessä kokoelmasta kuva!
2/18 +70%nostaneen arvoa n. 40% siitä, kun hankin sen
Aina jostain pitää luopua, että saa uutta tilalleKundi ostaa 1,2 kelloa per vko?Siinä todellinen kelloharrastaja. Myytkö myös veks vai onks sulla nyt 100-300 kelloa himassa? Pistä ihmeessä kokoelmasta kuva!
Mene hoitoon.Aina jostain pitää luopua, että saa uutta tilalletuossa nyt loppuvuodesta tehty jonkunlainen kollaasi, mitä kaikkea kiertänyt käsissä viime vuonna..
Mulla oli ihan realistinen haave lähivuosina hankkia -95 no date two liner subi, mutta ne haaveet on kyllä romuttuneet tän hinnannousun myötä, samaan rahaan saa niin paljon enemmän kelloa jos jättää kruunun pois. Alkavat imho olla melko suolaisen ylihintaisia varsinkin jälkimarkkinoilla. Tilasin tossa pari viikkoa sitten vanhan kunnon hesaliittispeedyn tudorin kaveriksi, vielä odotellaan lindroosilta soittoa.2/18 +70%
Onko itse rakennettu ja printattu teline?Ei ranteessa, mutta vahvasti aiheeseen liittyen.
Tarkoitus oli kyllä tulostaa itse tuollainen yksipaikkainen ja ehdin STL:tkin jo hommata, sekä tarvittavat muut releet kuten Arduino Nano, askemootttorin ym. hilut. Sitten katsoin paikallista tarjontaa netistä ja kas kas olihan paikalliset harrastelijat noita väkästäneet ja myynnissä joillakin. Hintaa kun kysyin, niin ei enää jaksanutkaan itse lähteä harrastamaan (40eOnko itse rakennettu ja printattu teline?
Kellotkin komeita, mutta vatkain kiinnitti huomion. Arduino pohjalla?
No juu, jo on hinta sellainen, että ainoa järki tehdä on rakentamisen ilo. Halvalla myy joku vapaa-aikaansa.Tarkoitus oli kyllä tulostaa itse tuollainen yksipaikkainen ja ehdin STL:tkin jo hommata, sekä tarvittavat muut releet kuten Arduino Nano, askemootttorin ym. hilut. Sitten katsoin paikallista tarjontaa netistä ja kas kas olihan paikalliset harrastelijat noita väkästäneet ja myynnissä joillakin. Hintaa kun kysyin, niin ei enää jaksanutkaan itse lähteä harrastamaan (40etämä kaksipaikkainen kohtuullisen tyylikkäällä akryylimuovi kotelolla) Jos joskus vielä innostun alkuperäiseen suunnitelmaan lähteä niin tekisin muoviosat alumiinista ja hiilikuidusta niin siitä saisi varsin mukavan näköisen.
Tulostusjälki on hyvää, eli laatuprintterillä tehty. Arduinon ympärille tulevat osat olisi täällä maksanut kaikki 4eNo juu, jo on hinta sellainen, että ainoa järki tehdä on rakentamisen ilo. Halvalla myy joku vapaa-aikaansa.
Näppärän näköinen kyllä, katselin että ei kummosia osia vaadi sisäänsä. Stl:ät tuli ainakin yksipaikkaiseen vastaan internetsissä.
Hieno on kyllä ja ajaa asiansa varmasti. Pitääkö millaista ääntä? Koodia en katsonut, niin pyörittääkö aina vai vaan kun nappia painaa vai millainen on toiminta?
Menikö vanha vaihdossa, vai haalitko vain lisää?
Ei mennyt.Menikö vanha vaihdossa, vai haalitko vain lisää?