Mitä rannesiteitä suosittelette?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Torop
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä on harvinaisen paskoja siteitä nuo SBD:t, jos Titanit on laadukkaammat. Niissä Titaneissa on luokattoman lyhyet ja nopeasti kuluvat tarrat ja MAX RPM saattaa olla hyvä side aloittelijoille ja keskitason voimailijoille, mutta aivan liian elastiset, mikäli kunnon tukea tarvitsee. Halvat KLA-4000 pro-siteet hakkaa esim. Titanin siteet jäykkyydessä ja kestävyydessä mennen tullen. Itse vaihdattelin aina Titaneihin pidemmät tarrat, niin kestivät jatkuvassa käytössä sitten vuosia.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miten ihmeessä porukka saa niitä tarroja "kulumaan". Mulla on edelleen mun ensimmäiset titanin THP:t täydessä iskussa ja käytänkin niitä lyhyen pituutensa vuoksi apuliikkeissä (9 vuotta vanhat). Nykyään penkissä käytössä titanin 75cm pitkät signature goldit ja kyykyssä SBD:n joustavat rannesiteet.

Kyllä on harvinaisen paskoja siteitä nuo SBD:t, jos Titanit on laadukkaammat. Niissä Titaneissa on luokattoman lyhyet ja nopeasti kuluvat tarrat ja MAX RPM saattaa olla hyvä side aloittelijoille ja keskitason voimailijoille, mutta aivan liian elastiset, mikäli kunnon tukea tarvitsee. Halvat KLA-4000 pro-siteet hakkaa esim. Titanin siteet jäykkyydessä ja kestävyydessä mennen tullen. Itse vaihdattelin aina Titaneihin pidemmät tarrat, niin kestivät jatkuvassa käytössä sitten vuosia.
No tuo Torop aloittanut voimailun 4 kk sitten ja siteitä kysyy. Max rpm (tai Titanium mikä on sama) käy vähän niinku kaikkeen (hommasin itse joskus aloittelijana kun hauiskääntö sattui hiirikäden ranteeseen) ja ne saa joko tukemaan hieman vaikka hyvin hintsusti tai sitten hyvin jämpteiksi tai helposti maun mukaan jotain siltä väliltä. THP varmasti aloittelijalle liian kova kun harva aloittelija penkkailee vaikka reilusti yli satkulla. Ite vaihdan THP:ihin kun tekee > 130 kg.

Muuthan käyttää tarroissaan velcroa tjsp ja Titan Aplixia. Itse ompelin kuukausi sitten max rpm:iin tarrapäähän jatkoa 7,5 cm niin on perfect. Muuten ois ekat max rpm:t 10 vuoden takaa käytössä, mutta unohdin ne kerran penkille ja joku oli pöllinyt sillä aikaa kun kävin jumppaamassa toisessa huoneessa.

Kerran Fitnesstukusta sai kaupanpäällisinä GASPin siteet. Oli kyllä niin paskat, että annoin ne salilla eräälle junnulle kun mietti, että mistähän sais rannesiteet...

Päivittäisessä käytössä se kätisyysjuttukin on ihan kiva ettei tarvi aina katsoa kumpi nyt oli kumman käden... Se on vikana SBDssä + ei kestä tarrat ku vuoden vaikka on mualiman kalleimmat rannesiteet. Muut varusteet niillä toki ensiluokkaisia. Sit kun Titanit vielä suht halvatkin niin ei mene metsään MUN mielestä jos aloittelijana max rpm:t tai Titaniumit ottaa.

Back
Ylös Bottom