Mitä protskujauhetta / palkkaria mimmit vetelee ja miksi?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mannisen AO2 mustaherukka ja appelsiini olleet kyätössä jo pari vuotta palkkarina. Muuten välipaloissa menee Starnutritionin Whey-100 maustamaton.

Olen nyt ottanut 30g herne- ja riisiproteiinin sekoitusta puntin jälkeen, tavoitteena on tosiaan kasvatella lihasmassaa ja airobista treeniä olen kelannut keventää. Mietin että oliskohan paikallaan ottaa palkkariin tyyliin maltoa sensijaan että syö jonkun hedelmän(yleensä omena) protskujen lisäksi? Onko sillä kauheesti väliä palautumisen kannalta että missämuodossa/paljonko sitä hiilaria tulee ton protskun kanssa vedettyä treenin jälkeen?

Täällä on 2, eli perus-protskuna nyt Leaderin Whey Protein+ ja maku minttusuklaa, on muuten hyvää :kuola:. Sitten palkkarissa malton kanssa Star Nutritionin Whey-100 suklaa. Maku on ihan ok, mutta on sitä parempiakin maistettu. Edullisen ja herkullisen isolaatin etsintä saattanee siis jatkua, kun tuo pussi tyhjenee. Suklaata tms pitää kuitenkin olla, kun ne herkuttelut on muuten niin vähissä :D

Leaderin Whey Protein+ minttusuklaa on mun lempparini. Ostin suklaatakin kun oli tarjouksessa, mutta ei se ole yhtä hyvää. Vaniljaa mä laitan aamupuuroon, sopii hyvin. :p

Mannisen Anabolic Overdrive appelsiininmakuisena :) Sopii mun herkälle mahalle ja koostumus paras mun kokeilemista tuotteista. Nyt en oo muutamaan kuukauteen käyttäny, muuta tänään tilasin fitnesstukusta kun oli siellä 35% alessa. Onhan tuo kallis tuote, mutta mikään muu ei sovi mun mahalle.

MyProteinin soijaisolaatti suklaan makuisena toimii varsin mukavasti tällähetkellä Foodinin Vanilja-herne- ja riisiproden kanssa.

Anabolic Overdrive on näköjään useamman punttimimmin suosiossa :) Itelläni on tällä hetkellä menossa iso pönikkä tuota appelsiinin makuista versiota ja kyllä on bueno! Se on helppo juoda eikä aiheuta ällötystä tai ähkyä kuten moni muu kokeilemani palautusjuoma.

MyProteinin perushera on ollut käytössä jo pitkään ja oon kyllä tykännyt. Maut on suurimmaksi osaksi ollut hyviä paria poikkeusta lukuunottamatta.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hetken mielijohteesta ostin Sportlife nutritionin Diet shakea palkkariksi. Hirveä virhe! Ei sekoitu, sheikkerin pohjalle jää joka kerta merkittävä määrä kuivaa jauhetta, jota ei vaan saa sekoittumaan. Ja vaahtoaa niin että juomista pitää odotella tovi jos toinenkin. Mitähän hankkisi seuraavaksi.

Palautumiseen Mannisen Anabolic Overdrive oli pitkään suosikki, mustaherukka ja appelsiini on kyllä melekosta herkkua.
Mutta ny tuli kilpaileva rinnalle nimittäin Supermassilta afterzone, siitä päärynä omena! Tykkään mausta ja aikamoinen sisältö tässä tavarassa.

Muuten ihan perus heraa, nyt Starnutrinionin 80 ja siitä vadelma sekä vanilja ja kahaven makuinen.. itellä ei vatsa kestä soijaa eikä hamppua ja riisi on vähän liian nopea prode

Minua alkoi vähän ällöttää tuo heraproteiini (muiden maitotuotteiden mukana) ja otin sitten Star Nutritionin Soy-Prota kokeiluun suklaanmakuisena. Ihan ok maku mutta vatsa meni ihan sekaisin. Tottuuko siihen? Herne- ja hamppuproteiini on niin kallista :oops: en siis välttele maitotuotteita, vaan olen pikemminkin avoin vaihtoehdoille.

Omaksi lemppariksi on jäänyt BioTechin Iso Whey Zero suklaan makuisena. Paljon eri merkkien suklaita maistanu, mutta mielestäni tämä ehdottomasti paras. Vielä kun sekoittaa maitoon, maistuu ihan aidolta pirtelöltä! Joskus laitan 50/50 saman merkin hasselpähkinän kanssa niin kyllä makeannälkä lähtee. Alunperin aloin käyttämään näitä laktoosittomuuden takia, vinkkinä muillekin.

Vetelen nykyään aamupalalla Puhdistamon riisiprodea (suklaa) ja palkkarina Leaderin minttusuklaaheraa. Kokeilin jotain vegeblendiä vain todetakseni että olen ilmeisesti herneprodelle allerginen. Korvat helotti punaisena ja kutisi niin pirusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom