Mitä peliä suosittelisitte...

Fahrenheit oli pirun viihdyttävä, mimmikin tykkäsi.

Jenkeissä myytiin nimellä Indigo Prophecy.

Linkki

Omasta mielestä maailman tylsin peli.. pelkkää nappuloiden painamista ja katsomista... mut siis mielipidekysymyksiä! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Half-life

äh, tuskin naiset tästä välittääkää..

Se riippuu ihan naisesta, itse ainakin tykkään kamalasti Half Lifeistä, mutta enemmän kyllä sen ampumisen takia kuin ongelman ratkonnan... On myös äärimmäisen viihdyttävää katsoa vierestä kun toinen pelaa.

Mutta kyllä juu, Monkey Islandit on meidänkin perheessä joskus olleet kovassa yhteiskäytössä, tosin ei enää kun jossain vaiheessa alkoi kyllästyttää oma tyhmyys kun ei vaan tajunnu että miten puolikkaan hammastikun, köydenpätkän ja papukaijan avulla pääsee saarelta toiselle....

MUTTA!

Esim. Grim Fandangossa ja Monkey Islandeissa ei tuo logiikkakriteeri täyty... jotku ratkaisut ovat todellakin omaperäisiä. :hyper:

^Jaa tossa se ylhäällä sanottiinki.

Broken Swordit on ihan klassikkoja!

Gabriel Knight 3 vois sopia....Ite en koskaan päässy peliä läpi mutta ihan hauskaa miettimistä muuten...

Kävelet paikasta toiseen ja yrität ratkaista kuinka päästä eteenpäin :p

Pitäisi toimia sun koneella.

Imutin eilen tomb raider -legend demon ja yllätyksekseni se pyöri ihan hyvin pc:lläni. Grafiikka näytösti nätiltä ja pelissa oli just niitä juttuja mitä kaipasin. Ja vaimokin innostui ratkomaan puzzleja.. taidanpa ostaa pelin, vaikutti demo ainakin hyvältä. Ja alkuperäiseen kysymykseeni saa laittaa vielä vastauksia, eli mitä puzzle pelejä suosittelisitte?

Imutin eilen tomb raider -legend demon ja yllätyksekseni se pyöri ihan hyvin pc:lläni. Grafiikka näytösti nätiltä ja pelissa oli just niitä juttuja mitä kaipasin. Ja vaimokin innostui ratkomaan puzzleja.. taidanpa ostaa pelin, vaikutti demo ainakin hyvältä. Ja alkuperäiseen kysymykseeni saa laittaa vielä vastauksia, eli mitä puzzle pelejä suosittelisitte?

Jos Tomb Raiderit miellyttää, niin Prince of Persiat kolahtaa aivan satavarmasti.

Ty vinkistä Halo. Funtsailin että vanhat pelit on tehty paljolti win 98:lle eli toimiikohtan xp:ssä?

Ty vinkistä Halo. Funtsailin että vanhat pelit on tehty paljolti win 98:lle eli toimiikohtan xp:ssä?

Tomb Raider Legend ja nuo uudet Prince of Persiat, josta Halokin puhui, on suunniteltu XP:lle.

Mutta jos tarkoitit yleisesti niin osa Win98-peleistä toimii moitteetta XP:ssä, jotkut tarvitsevat pientä kikkailua ja päivityksiä, ja jotkut ei toimi ollenkaan.

kaikki zeldat. ite oon ocarinaa tahkonnu, siinä ainakin on haastetta. en vaan tiiä saako noita muualle kuin nintendon konsoleille...

Oletteko pelanneet tuota prince of persia: sands of time:a? Onko jees?
Tai sitten "warrior within"? Kumpika parempi?

Sands of Time on ehdottomasti paras, jos se kolahtaa niin sit kannattaa testata pelisarjan 2 muuta osaa.

Ok, sands of time hankintalistalle. Kysellään nyt sitten kun on alettu.. eli entäpä sellainen peli kuin "longest journey"? On saanut hyviä pojoja arvosteluissa..

Mistähän noita graffapäivityksiä löytyisi? Molemmat on tullut pelattu pariin kertaan läpi originaaligrafiikoilla, niin ois ihan mielenkiintoista testata mitä modarit on saaneet aikaiseksi...

Oho, jäänyt tämä ketju lukematta postaamisen jälkeen. Tuolta sivulta tai sen kautta saattaa jotain löytyä. Tosin en ole itse koskaan kokeillut grafiikkapäivityksiä, mutta yksi kaveri sanoi, että toimii kyllä. Jos se Fallout 3 joskus tulee, niin eiköhän siinä ole sitten sitä grafiikkapäivitystä hetkeksi. :kippis1:

Prince Of Persia Trilogy(eli siis Sands of Time, Warrior Within& The Two Thrones) Cdon.com:sta 11,95, -72% alennusta.

Kiitti sinulle erittäin hyvästä vinkistä! Laitoin jo tilaukseen.. ei ollut hinnalla pilattu kolmen pelin paketti. Zekkasin mielenkiinnolla muitakin pelejä, siellähän oli rekkalavallinen muitakin mielenkiintoisia pelejä :rock:

Oletteko pelanneet tuota prince of persia: sands of time:a? Onko jees?
Tai sitten "warrior within"? Kumpika parempi?

Sands of Time ja Warrior Within on kaksi vähän erilaista peliä. Sands of Time on "lapsellisempi" (esim. pehmeät satugrafiikat), on tosin silti varsin näppärä tasohyppely. Mutta sitten Warrior Withinissä on meno huomattavasti vakavempaa ja veri roiskuu nätissä kaaressa. Itse pidin enemmän tuosta Warrior Withinin vakavemmasta otteesta.

Tuo Cdon.comin tarjoushan on pirun näppärä, tuo paketti on aivan järjettömän halpa, kun minä olen löytänyt halvimmillaan Tampereelta Two Thronesia 30e yksittäispakettina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom