Mitä palautusjuomaa suosittelisitte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Ninnu-
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ittel oli pidempään Forcen heraprode, mutta nyt sitten suosituksesta tilasin Mass:n minttusuklaa proteiinia kun nuo Fastin on mun makuun turhan makeita. Oon kyl täst uudest (sekä siitä Forcen proteiinist) tykänny, ja tossa etenkin maistuu todella raikas minttu. Lisäilen itte sitten malton, kreatiinin ja glutamiinin (jälkimmäinen lähinnä toiveena edistää vastustuskykyä) heran joukkoon... Ja tosta laktoosista, jos tuntuu ettei vatsa tykkää tai on laktoosi-intoleranssi todettu (niinkuin allekirjoittaneella) kandee ehkä hankkia niitä entsyymikapseleita.. :)

Minkähän verran noissa palkkarijauheissa on yleensä makeutusaineita? Voisitteko suositella jotain makeutusaineetonta (ei sais olla aspartaamia eikä asesulfaamiK:ta) ja vähälaktoosista palkkaria? Voi olla valmisjauhe tai ite sekotettava (ite sekotettavassa mielellään annosteluohjeet, 163cm/55kg).

Tiiättekö mistä sais ostettua tuota Bull's Recoverya? Tässä googlettanu ja sivulta toiselle surffaillu, mutta kun ei vaan löydy..:(

Ostin juuri purkillisen Syntraxin Nectar-prodea sen kehutun maun ansiosta. Onko kellään kokemuksia? Maku(chocolate truffle) on ihan tajuttoman hyvää! Olen ihan aasi näissä palkkariasioissa, ennen käytin muscle+:ssaa mutta arvelluttaa sen kova kalorimäärä.
Sisältö annokselta (27g):

Kaloria 90

Rasvaa 0g
Kolesteroli < 1%
Hiilihydraattia 0g
Kuitua 0g
Sokeri 0g
Proteiinia 22g

Kalsium 160mg
Fosfori 75mg
Magnesium 20mg
Natrium 60mg
Kalium 120mg

Tuossahan ei hiilaria ole, joten onko 50:50 suhde ok jos sekoittelen itse?
Ja voiko joku viisaampi vielä kertoa, että mistä tietää että palkkari on hyvä ja toimii? Joku tossa sanoikin että lihasten kipeytyminen alkoi aikaisemmin.

Mä ajattelin seuraavaks kokeilla Mass Whey + Mass Malto sekoitusta. Mass Recoveryä mietin, mutta siinä on aika paljon hiilareita ja mä koitan tässä kiristellä vuoden vaihteeseen asti.

Syntha 6 on ainaki mielettömän hyvän makuista.

Ja on kyllä aika hinnakasta.

"Syntha-6 sisältää vain vähän hiilihydraatteja ja laktoosia, jonka vuoksi se on ihanteellinen tuote myös niille, jotka etsivät pitkäkestoista proteiinilähdettä ilman lisärasvoja ja hiilihydraattien kaloreita. "

Mitä vittua.. eikö 34 g hiilareita ja 13,6 g rasvaa /100 g ole aika saatanasti protskujauholle :D

Hmm.. mä oon vetäny palkkariksi (silloin kun jaksan /muistan ottaa jos en ehdi syömään) ihan vain minttusuklaanmakuista heraproteiinikonsentraattia sen 1 dl verran. Veteen tai maitoon sekoitettuna. Joskus aloittaessa piti leikkiä UFS:n heraproteiinin ja malton kanssa mutta se jäi. En tiedä pitäisikö kokeilla taas vaihteeksi.

Ja noista proteiineistä olen ymmärtänyt sen verran, että laktoosivammaisten kannattaa sitä konsentraattia vältellä korkeamman laktoosipitoisuuden takia, kun taas isolaatissa sitä on enää aavistus jäljellä. Eli sopii paremmin. Tosin hinnassakin on huomattava ero.

Jos valmiita tetrapakkauksia pitää käyttää niin oon nykyisin valkannu hyllystä hiilihydraattien vähäisyyden takia

Easy Bodyn ProteinShaken
Ravintosisältö/330 ml tetra
Energiaa: 139 kcal
Proteiinia: 20 g
Hiilihydraatteja: 13,8 g
Rasvaa: 0,4 g

vrt. Gainomax
Kaloreita: 250 kcal
Proteiinia: 20g
Hiilihydraattia: 40g
Laktoosia: alle 1g

Ja on kyllä aika hinnakasta.

"Syntha-6 sisältää vain vähän hiilihydraatteja ja laktoosia, jonka vuoksi se on ihanteellinen tuote myös niille, jotka etsivät pitkäkestoista proteiinilähdettä ilman lisärasvoja ja hiilihydraattien kaloreita. "

Mitä vittua.. eikö 34 g hiilareita ja 13,6 g rasvaa /100 g ole aika saatanasti protskujauholle :D

Halvempiakin juu löytyy, mutta vaihteluna käytän siis myös Synthaa ja palautusjuomaksi kaikti hiilarimäärä Synthassa on ihan ok?

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mitä mieltä olette kun käytän tällä hetkellä pelkästään Mass Whey prodee enkä oo lisänny siihen maltoa? Koko viime vuoden käytin ekat puol vuotta Sci-Mx:n GRS-5 Protein ja loppuvuoden Ultragen 100% Whey proteiinia, missä hiilareita on minimaalisesti. Edistystä kuitenkin tapahtu ja paljon, olin tosi tyytyväinen protskujen laatuun. Opiskelijan kukkarossa alko vaan noi hinnat painamaan ja nyt alkuvuodesta oon siirtyny käyttää Mass Whey:tä. Hiilareita uskoisin saavan muuten päivän ruokavaliosta ihan tarpeeks, niin kuinka tärkeetä on siinä palkkarissa ne hiilarit? Syön kuitenkin vielä tuhdin iltapalan sen jälkeen... Mielipiteitä kuulisin mielelläni :) Avokki on harrastanu saleilua jo yli 10v ja sano omasta kokemuksesta ettei ollu kokenu noissa suuremmissa hiilaripalkkareissa suurempaa hyötyä jos muu ruokavalio oli kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom