Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juo vitusti vettä :D Itsellä oli sama vaiva, mutta rupesin juomaan helvetisti vettä joka päivä ja ihottumat hävis ja iho on muutenkin tosi hyvässä kunnossa vrt. entiseen.

Yritetään, huulet lohkeilee, iho ihan punanen joka paikasta, öisin tulee unissaan raavittua aina kun ihon saa parempaan suuntaan. :D Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa ku siitä asti ollu tällästä ku lämpötila meni miinuksille.

Epäilen et kohta pitää suunnata ihotautilääkärille hakee jotaki lääkekuuria.

Yritetään, huulet lohkeilee, iho ihan punanen joka paikasta, öisin tulee unissaan raavittua aina kun ihon saa parempaan suuntaan. :D Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa ku siitä asti ollu tällästä ku lämpötila meni miinuksille.

Joo, itsellä oli tuota samaa. Mistään rasvoista ei ollu mitään hyötyä.

Jep, nyt käytän jo liian rasvaista rasvaa aika varmasti, iho ei saa ilmaa kun se imeytyy joku 4 tuntia, helosanin vertaista.

Pakko kans sanoo vaik ei oikee tredi ookaan et meitsil on kans talvisin aivan kauheat ihottumat. Onks se nyt joku atooppinen iho tjsp mut öisin tulee raavittua jalat verille.

Itsellä ainakin paha atooppia. Vituttaa kun aina esim. kaverit moittivat että pistä rasvaa, et saa raapia, älä käy saunassa jne. Iso rasvapurkki menee jossain kahdessa-kolmessa päivässä ja silti iho penteleen paha. Oon ny juonu 1,5-2 litraa vettä per päivä, täytyy yrittää nostaa se 3-3,5 litraan jos alkaisi helpottamaan.

Tänään kirosin tästä ihottumasta samalla kun otin iltapalaa ni veli viä sano et ei se syömällä parane. perkele :D

+ nyt vielä offtopicina, että auttaisikohan jos ottaisisi vielä ruokaöljyä päivässä jonkun puol desia tai jotain?

12.00 jälkeen pääsee treenaa rintaa !! :D :D

Valmistumista ja töiden saamista.

Sitä, että mun pääsykoekirjat tulis jo postista(pitäis tänään tulla) ja pääsisi lukemaan. Ja odotan sitäkin, että pääsisi kohta kaupoille, sillä tänään on palkkapäivä!:)

Sitä, että mun pääsykoekirjat tulis jo postista(pitäis tänään tulla) ja pääsisi lukemaan. Ja odotan sitäkin, että pääsisi kohta kaupoille, sillä tänään on palkkapäivä!:)

Ei jää ainakaan motivaatiosta kiinni! Mä oon niin kilpailuhenkinen, että olin aikoinaan kans ihan fiiliksissä pääsykoerumban keskellä.

Mutta asiaan viikolla 10 Kitzbüheliin laskemaan, ai että...

kesää, paljasta pintaa ja terasseja

Ihan just nyt eniten että työpäivä ois pulkassa ja pääsis riehumaan lapion kanssa kotipihaan. :D Vaan kesää, mopokelejä, terdeä, pitkiä iltoja... Tosin, onneks on aikaa vielä vähän ennen kesää, kerkeää vielä parempaan kesäkuntoon! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom