Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voivoi, mitä tulikaan tehtyä ku lähen reissulle 21.8 palaan on 8.9 :S Missaan Club Colorsin ja Qanin Helsingissä :itku: x)
Surkeeta! Peru nyt se reissus ;)

Meneeköhän luetteloketjuksi, vaikka on täällä jotain keskusteluakin nähtävästi syntynyt?

Mutta Tapoutin paitoja odottelen innolla sekä kokoelma-levyä Platta:sta, jonka nimeä en kunnolla muista...

Tuli ainakin nostettua tämäkin suljettavaksi, mikäli on turha.

Huomenna koipi saa puukkoa ja lekuri parsii 13kk venaamisen ja nilkuttamisen jälkeen polvesta kierukan kasaan :dance: On sitä saanu venatakkin.

Sairasloman jälkeen uusi koulu ja uudet kuviot :hyvä:

Mutta Tapoutin paitoja odottelen innolla

Tilasitko ihan ulkomailta rättejä. Itse aprikoinut paita-tilausta, jos jotai spessuja tilasit nii laittelehan kuvia.

Itse odotan tällä hetkellä että nilkka/kantapää paranee ja voin lopettaa nilkuttamisen ja alkaa treenata kunnolla.

Tilasitko ihan ulkomailta rättejä. Itse aprikoinut paita-tilausta, jos jotai spessuja tilasit nii laittelehan kuvia.

Itse odotan tällä hetkellä että nilkka/kantapää paranee ja voin lopettaa nilkuttamisen ja alkaa treenata kunnolla.

Niitä saa kyl iha suomestakin? Tsekkaas www.p-store.fi pakkiksen oma kauppa ja löytyy tapoutin paitoi ja jopa vöitä!

Edit: Suglaaveturi syö pääs.

lukion loppumista. Ja 2kk punttitauon loppumista

8 (pitkää ja tuskaista) työpäivää ja muutto ja opiskelut alkaa. :)

Että BB:stä ei uutisoitaisi mitään lööpeissä, vaan kaikki tapahtuisi kaikessa hiljaisuudessa... sen lisäksi odotan totta kai omaa ylennystä töissä.

Ihan täältä vaan pari paitaa kokeiluna...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom