Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Lauantaita. Broidi täyttää 18 ja kaveri 20. Ollu muutenkin tosi hiljasta viimeaikoina viihdepuolella niin nyt täytyy kyllä ottaa muidenkin viikonloppujen edestä. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1. huomenna on töistä vapaa päivä- salille ja sit tallinnaan päin vanhempia ja kavereita tapaamaan

2. Sukellusreissua tammikuussa

3. uutta työpaikkaa helmikuussa

siinä se

Mä odotan joulukuun alussa olevaa lomaa sekä mahdollista äkkilähtömatkaa johonkin suuntaan. Seuraavaksi mä odotan helmikuun alussa oleva lomaa, jolloin lähden Budapestiin. Kolmanneksi eniten mä alan sitten odottaa kevättä, jolloin (jossain vaiheessa) mulla on kaksi viikkoa lomaa ja lähden johonkin kaukomatkalle, jos nyt ei mitään yllättävää tapahdu.

Goa, Goa?...oi Goa...

104 päivää, tulen vielä.

Kun nyt toipuis näistä leikkauksista ensin ja pääsis normaaliin elämään sekä treeniin kiinni...

Uu, vaikuttaa hienolta. Omakin odotus sivuaa aihetta. 77 päivää ja suuntana on Adelaide, Australia.
Ehkä "hieman" tyrkkii threadia kepillä, mutta minkälainen reissu on tiedossa?

50 päivää kestää oma reissuni. Goa on ainut varma paikka Mumbain (siellä lentokenttä) lisäksi. Katselee sitten paikan päällä.

1. Itte oottelen autokorttia ehkä eniten täälä hetkel (ens kuus kurssille)
2. 18-vuotis syttäreit :kippis1:
3. Kesää
4. Amiksen 3. luokal (yli vuos aikaa :curs:) olevaa Teneriffan matkaa luokan kanssa

17.6.2008 ja 4.7.2008 klo 9.00.

työhaastattelua :rock::rock::rock::rock::rock::rock::rock:
oon onnellinen pikku porkkana jos tuo natsaa:hyper::hyvä:

Pääsis vaihtaan maisemaa järven rannalle ja mielenkiintoiseen kaupunkiin.
Olispa melko mukavaa.

Ehkä "hieman" tyrkkii threadia kepillä, mutta minkälainen reissu on tiedossa?

50 päivää kestää oma reissuni. Goa on ainut varma paikka Mumbain (siellä lentokenttä) lisäksi. Katselee sitten paikan päällä.
Joo, vähän sivuraiteelle saattaa lipsahtaa, mutta menköön... :)

Lyhyt reissu, valitettavasti vain n. kaksi viikkoa. Mennään moikkaamaan sukulaisia jo toistamiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom