Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulisi se viikonloppu äkkiä sieltä, nyt sitä odottaa tavanomaistakin enemmän :)

ettei vain olisi itse kirjoittaja mikko mäkeläinen. Kukaanhan ei pidä mikko mäkeläisen musiikista :D

Ja vielä viikko reissuun!:hyper:

Taidan olla se poikkeus taas säännössä kun diggailen Mikkoa ja muutenkin iskelmää. Tällanen erilainen "nuori" joukossanne :D

Yhtä helvetin tärkeää tekstiviestiä. En oikesti muista, koska olisin viimeksi pitänyt puhelinta näin tiiviisti nenäni edessä koko päivän. :D

Mut vielä enemmän mä odotan huomista.. :haart:

Mä odotan ens viikkoa jolloin työt loppuu ja pääsen muuttamaan Lahteen. Koulun alkua odotan myös. Kaksi vuotta selailtuani missälie, on ihana tietää että on menossa juuri haluamalleen alalle ja juuri sinne mihin tahtoi :D

Edelleen odotan sitä nykyisen työsuhteen loppumista. Vielä kaksi viikkoa jäljellä. Vittu kun ei aika kulu!!!!!
Jos joskus sanotte itsenne irti, niin tehkää se just ennen kesälomia. Viimeisetkin työmotivaation rippeet loppuu just sillä hetkellä kun irtisanoudutte. :curs:

Että tapahtuisi taas jotain, joka poikkeaisi tästä arkirutiinista, plaah.
Jospa lähtisi viikonloppuna vaikka katsastamaan sen, niin paljon puhutun Vantaan Hotellin..

Viikonloppua ja tuttavan häitä + miehen synttäreitä!!:haart:
Lisäksi odottelen huomista, josko flunssa olis lopullisesti voitettu ja PÄÄSISIN TREENAAMAAN!!!!

Downswingin loppumista pokerissa... 13 buy inniä about putkeen hävitty. Rahassahan tuo ei ole minun leveleillä kun 1300, mutta häviäminen vituttaa. :urjo:

Viikonloppuna vihdoin muutto maalle omaan taloon ja ekan lapsen syntymä (muutaman viikon sisään)...ja ens viikolla omat punttivehkeet taloon:)

Nyt on kuudes yö putkeen menossa duunissa ja tossa reilun kolmen tunnin päästä alkaisi "viikonloppu". Sitä odotellessa...

Viimeinen yövuoro menossa duunissa... ja sitten alkaa kahden viikon kesäloma. Matkalle lämpöön torstaina :)

Helppo!

Lyhyellä aikajaksolla:
-Punttimimmi-kirjan ilmestymistä ja sitä että saan hypistellä sitä omissa sormissani ja kuolata :kuola: upeiden mimmien kuvia!

- Päästä takaisin kunnolliseen fitnesselämään - tätä pakkotaukoa on jo kestänyt iiihan liian kauan ja rupee tosissaan päätä hajottamaan.

Pidemmällä ajanjaksolla:
- Oman rakkaani kanssa yhteen muuttamista :haart:.

- Paniikkihäiriöstä parantumista

Siinä oli aika hyvin jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom