mitä mieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moses
  • Aloitettu Aloitettu
Jokapuolella osuu silmääni että aamuaerobisen kesto tulisi pysyä n.30-50min mittaisena itse vedän jopa 1h30min sessioita kuntofillarilla. rasva lähtee loistavasti ja toistaiseksi vaikuttais siltä että lihaksetkin pysyis niille tarkoitetuilla paikoilla.eli mitä mieltä porukka on onko aerobiseni liian pitkä :whip: :whip:

Jos rasvat lähtevät ja lihakset säilyvät niin eikös se ole aivan sama, mitä mieltä jengi tuosta on...? Nää on just näitä asioita, mitkä oppii omien kokemuksien kautta. Ei näihin ole yhtä suurta totuutta. On eri asia mitä haet harrastukseltasi...massiivisia lihaksia, atleettista runkoa vai kovaa kuntoa maratooni haaveena. Tämän jos toisit esille niin viisaammat voisi täällä reagoida äkäisemmin.

Voisko joku valaista missä vaiheessa esim. aamuaerobisen (ripeä kävely vaikkapa) teho ei enää ole hyvä, eli ei pistä rasvaa menemään. 1 h on suositeltu, mutta onko esim. 2 h lenkille jokin muu este kuin oma pää? :nolo:

moses sanoi:
...itse vedän jopa 1h30min sessioita kuntofillarilla.

Miten KUKAAN voi jaksaa polkea paikallaan puolitoista tuntia???

:worship: <- Tuota sinulle

Mua kyrpii polkea ja kymmenenkin minuuttia kuntopyörää. Kesällä oikealla fillarilla on kiva polkea vaikka viisi tuntia kun maisema muuttuu mutta kuntopyörällä....

p.s. Ei edes paljoa :offtopic:

juu sanoi:
Miten KUKAAN voi jaksaa polkea paikallaan puolitoista tuntia???
Mä poljin kerran vitutuksen kourissa 2 h 15 minuuttia kuntopyörää. Muutama kesä sitten katsoin kokonaan Armageddon-leffan ja poljin alkuteksteistä lopputeksteihin stepperiä. :)

Tomi sanoi:
Mä poljin kerran vitutuksen kourissa 2 h 15 minuuttia kuntopyörää. Muutama kesä sitten katsoin kokonaan Armageddon-leffan ja poljin alkuteksteistä lopputeksteihin stepperiä. :)

Jätkä on :david: :worship:
Tästä pitää antaa positiivista karmaa.

Tomi sanoi:

Mää on kanssa tehnyt stepperillä yhden vajaat pari tuntii kestävän leffan ajan, rupes se lopussa jo tökkimään mutta sitkeesti läpi vaan. En oo kyllä toista kertaa kokeillu...

Ei jumaliste yli 2 tuntia kuntopyörällä. Itse rupeaa tökkimään tossa 45min kohdalla ja joskus oon jaksanut kokonaisen tunnin :thumbs: .

moses sanoi:
itse vedän jopa 1h30min sessioita kuntofillarilla. rasva lähtee loistavasti ja toistaiseksi vaikuttais siltä että lihaksetkin pysyis niille tarkoitetuilla paikoilla.
Hieno homma, tuota jos jatkat kesään asti olet tiukka kuin Pablo-mineraali-vichy! :kippis1: Itse poljen joka toinen aamu 50 min TV:tä katsellen, mutta ei ole rasvat alkaneet palaa savuten pois, vaikka jotain 500g paino laskenu viikossa.

Back
Ylös Bottom