Mitä mieltä syömisistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Melize
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ja ensinnä, heipat vaan kaikille, olen aika uusi tapaus täällä! Pyytäisin teitä kommentoimaan syömisiäni, eli pitäisikö joihinkin asioihin kiinnittää vielä huomiota. Pakkista ahkerasti lukemalla olen kehitellyt itselleni terveellisemmän ruokavalion, toivon mukaan oikeaan suuntaan ollaan menossa.

Tässäpä olisi eilisen päivän sapuskat:

klo 9.00
kaurapuuro+rkl pellavansiemeniä
ruisleipänen, päällä 2 kinkkusiivua ja kurkkua
porkkana
2 dl rasvatonta maitoa
protskudrinkki

klo 12.00
220 g rahkaa
banaani

klo 15.00
100 g kanaa
100 g pakastevihanneksia
2,5 dl maitoa
100 g raejuustoa
50 g tummaa riisiä
ruisleipänen, jonka päällä 2 siivua kinkkua ja kurkkua
2 rkl rypsiöljyä suoraan pullosta
tomaatti

klo 17.30
proteiinipatukka
appelsiini

20.30
20 g maapähkinöitä
purkki tonnikalaa
3 kananmunaa (2 valkuaista ja 1 keltuainen)
2 dl maitoa
kurkkua

Miltä näyttää? Missä parannettavaa?

Yhteensä tuosta tuli noin 2127 kcal, mielestäni ok näin 167 cm ja 63 kg naiselle? Taustoja vielä sen verran että punttia olen treenannut tosissaan puoli vuotta, sitä ennen pari vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti eikä niinkään tosimielessä. Tarkoituksena on nyt saada lisää massaa vielä pari kuukautta ja sitten dietata läskejä pois. Salilla käyn kolmesti viikossa, jako on rinta, ojentajat ja olkapää / selkä ja hauis / jalat ja vatsat. Salipäivinä otan jonkun välipalan tilalla palkkarin.

Noista eilisen syömisistä vielä sen verran että tuo klo 15 ruokailu oli aika täyttävää, eli hiki hatussa sain väännettyä safkan mahaan asti. Oisko hyvä siirtää jotain jollekin välipalalle?

Mites sitten kun aloitan dieetin, syön ilmeisesti näitä samoja ruoka-aineita mutta vähemmän? Täytyy perehtyä siihen asiaan vielä lueskelemalla aiheeseen liittyviä threadeja.

Edittiä...niin ja protskupatukoita en joka päivä vetele, ennemmin harvemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suositut

Back
Ylös Bottom