LOL! Ok, kiitos...Originally posted by Jimmy
Elä sie mätä sitä hiilaria niin tolkuttomasti, vaan sopivasti eli max 50-60 g/ateria, + rasvaa ja proteiinia riittävästi niin nälkä pysyy poissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL! Ok, kiitos...Originally posted by Jimmy
Elä sie mätä sitä hiilaria niin tolkuttomasti, vaan sopivasti eli max 50-60 g/ateria, + rasvaa ja proteiinia riittävästi niin nälkä pysyy poissa.
Originally posted by Pork
Jos nälkä pysyy loitolla 5 tuntia, niin epäilisin, että syöt kerta-annoksina liikaa. Kyllähän se jo useassakin paikassa sanotaan, että tulisi syödä 3-4:n tunnin välein ja kohtuullisissa määrin.
Aineenvaihduntasi on näköjään melkoisen hidas. Mun vakio mättösafka yhteen aikaan oli 250g kalkkunan sisäfilettä, 4 desiä tummaa riisiä (huom, 4 desiä siis kuivana) ja purkki Uncle Ben's -hapanimeläkastiketta. Tuosta tulee iso, soikionmuotioinen ruokalautanen kukkuralleen ruokaa. Kuinka ollakaan - reilun 3 tunnin päästä oli joka kerta nälkä.Originally posted by Jimmy
Tuon jälkeen saattaa mennä huomaamatta vaikka 7 tuntia ilman minkäänlaista nälän tunnetta. Syön tuosta kyllä 4-5 tunnin kuluttua yleensä.
Originally posted by Tomi77
LOL! Ok, kiitos...
Aineenvaihduntasi on näköjään melkoisen hidas. Mun vakio mättösafka yhteen aikaan oli 250g kalkkunan sisäfilettä, 4 desiä tummaa riisiä (huom, 4 desiä siis kuivana) ja purkki Uncle Ben's -hapanimeläkastiketta. Tuosta tulee iso, soikionmuotioinen ruokalautanen kukkuralleen ruokaa. Kuinka ollakaan - reilun 3 tunnin päästä oli joka kerta nälkä.
Originally posted by Iivili
Miksi ihmeessä?? Mun suuhun ainakin maistuvat pahvilta ja ovat kuulemma vielä hemmetin nopeeta hiilaria. Koska ovat nopeeta hiilaria, niin en ymmärrä, miksi niitä pidetään jotenkin hyvänä dieettimuonana.
Ok. That does it! Näen ainoana oikeana vaihtoehtona kaksintaistelun. Käykö Ye Old Squat Rack -saluunan edessä huomenna aamunkoitteessa?Originally posted by Jimmy
Joo kyllä mullakin tulee tommosen safkan jälkeen nopeasti nälkä ja väsy. Ennen minulla oli tapana syödä juuri noin.
Originally posted by Jimmy
Syön tuosta kyllä 4-5 tunnin kuluttua yleensä.
Ok. That does it! Näen ainoana oikeana vaihtoehtona kaksintaistelun. Käykö Ye Old Squat Rack -saluunan edessä huomenna aamunkoitteessa?
Originally posted by Mtmm
4-5 tunnin tauot ruokailussa on liian pitkiä, ellet sitten syö kebabbia joka aterialla.
Originally posted by Nitsku
Ketä Nautaa mahdat tarkoittaa, kun kirjoitit em. sanan isolla ? :D
No, tietenkin nälkäkuolema on vähän liioittelua, mutta kyllä mulla ainakin on 3.5 tunnin päästä nälkä, vaikka söisin miten pitkää hiilihydraattia miten paljon tahansa. Kyse on aineenvaihdunnan sopeutumisesta 3 tunnin välein syöntiin.
Originally posted by Swartsu
:lol1: Ketäpä itse kun toimit samoin? OPE
En Tiennytkään Että tämä On ÄidinKieLeN Foorumi