mitä mässyä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AP1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mässypäivinä voisin melkein sanoa että nyrkkisääntönä: yksi kutakin lajia mitä hyllystä löytyy :D

Valmispusseista en oikein osaa valita mitään, ehkä jotain turkinpippureita (niissä on pienempi pussikokokin). Todellinen dieetin tappaja on sitten irtokarkkiosasto, josta tartuu AINA sellainen 400-500 g säkki vaikka kuinka on tarkoitus ottaa vain maistiaisia. Ja se pussi ei tosiaankaan säästy yli vuorokautta kaapissa... Yritän jättää kokonaan ostamatta kun ei homma pysy lapasessa!

Komppaan täysin!

Itelle ainaki herkut ja sensellaset on niin tiukasti dieetin periaatteiden ja normien vastasia, että jos sortuu ni niitä on rikottu joten aivan sama mitä ottaa joten olkoon sitte kunnon mäsäytys saman tien ja asia pois päiväjärjestyksestä. Voi kuulostaa aika perseilyltä mut ei voi mitään :rolleyes: Ja tosiaan irtZarit ja jäde on nam.

Eilen ei voinut olla ostamatta 0.99e Big Pack (banaani suklaa) jäätelöä, kun oli niin halpaa :D sitä tuli sitten ryystettyä pitkin iltaa.. mutta oli LIGHT ! :D

Oi voi, mä syön vaikka mitä :hyper: Kyllä mä nyt vähintään kerran viikossa ratkeen. Eli sillon menee se irtaripussi, minimissään 400g! Ja sillon pistän kyllä aika sekasin. Ku tykkään suklaasta, salmiakeista ja hedelmäkarkeista (eli aika pitkälti kaikista). Kyllä mä noita upotan sen pussillisen tuntiin. Jätetään sitten vähän hiilareita pois varmuuden vuoksi. En mä vielä ole ainakaan saanut mahaa noista, joten menkööt. Toki jos nyt kisakireeseen (5%) kuntoon yrittäisin päästä ni jättäisin pois hemut. Nyt herkuttelen ku siltä tuntuu ja vedän fiksua safkaa 6½päivää viikosssa.

Jos aikomus on syödä jotain sokeritonta, mutta hyvää niin läkerol pastilli: salvi. 100g:ssä on 130 Kcal ja yksi rasia on 23 grammaa. Eli noita saa kyllä mättää ihan sydämensä kyllyydestä.

Jos taas ruvetaan kunnolla herkuttelemaan on vaihtoehtoja kolme:
1) Ben & Jerry Cookie Dough
2) Irttarit
3) jokin suklaa/karkkipussi

Jos ei lasketa sokerittomia, vaan aidot sokerilliset mässymässyt, niin helposti valinta kohdistuu suklaaseen tai irtareihin.

Vaikka kaupan hyllyillä on ties kuinka montaa eri pussi-, haju- ja makulaatuja, niin jotenkin ne candiKingit silti vaan vievät voiton (pussi sisältää tyyliin kaikkia suklaa-, hedelmä- ja lakumakeisia mitä tarjolla on, poislukien salmiakit).

Jos joku valmispåse olisi valittava, niin ehkä Pandan Suklaa- tai Lakumix, Ässämix(Choco), TV-mix tai Halvan Hedelmäkuviot..

Jäätelö, yllätys! Oikeestaan se ei oo mässypäivien herkku nykysin, vaan joka päivän herkku. Tai sitten mulla on mässypäivä jokapäivä! :hyper:

Meikäläinenhän vois vetää vaikka jokapäivä sipsejä ja niin kera dippikastiketta! Harmi vaan, että nyt on kaikki herkut bännissä aika pitkään...

Karkkihyllystä:

-suffelipuffit
-mini-pätkis
-lakut (paitsi ei Pandan täytelakut, ahistaa ku se täyte ratisee suussa :rolleyes:) Lakuista ehdoton ykkönen on ässämix (turkinpippuri ja Muumi hyvänä kakkosena) :kuola:
-Dacapo (yritän muka ostaa pieniä patukoita :D)

Irtokarkeista:

-samaa sarjaa olevia kirpeitä ja suolaisia (ja nämä syödään AINA pareittain yhtäaikaa ja perkele sitä, joka sotkee järjestyksen ja jättää parittomia pussiin!!!)
-pantterit
-suklaarusinat
-susu-palat
-jotain sekalaista settiä lisäksi, fiiliksen mukaan

Muista herkuista mainittakoon:

-BEN&JERRY!!!!! :haart:
-taffelin poimuperunalastut
-chilipähkinät

Joo, offilla on kivaa :rock:

mulle maistuu jäätelöt, irttikset, suklaat, donitsit, munkit, limut keksit, oluet, pizzat, hampat..

mut joo mässystä kyse nii joku suklaapussi on aika kurkoa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom