Mitä lisäravinteita kannatetaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lapa
  • Aloitettu Aloitettu
Olen siirtymässä käyttämään lisäravinteita, joten heräsi kysymys, että millaisia kannattaa ajatella? Tässä tulee perusjuttua, mutta jos viitsitte silti auttaa :)

Eli jos hankin ensinnäkin palautumisjuoman niin mitä sen lisäksi olisi hyvä olla? Palautumiseen ajattelin Fastin Reco2 tai Viking Power, onko hyvä? Tarvitaanko vielä tämän lisäksi erillisiä hiilihydraatti ja proteiini lisäravinteita?

Mä suosittelen tota Reco2:sta mielummin, kun se sekoittuu kivasti veteen. Tietenkin jos salille jaksaa kantaa mukana vatkaimen niin voi tota Viikkariakin.

Recossa ja Viikkarissa on tosin muitakin eroja, kuten se että Viikkarissa taisi olla kreatiinia mukana Reco2:ssa taas ei. Ja Viikkarissa tais olla mukana hitaammin imeytyvää protskua, joten siinä mielessä Reco2 on parempi. Hifistelijät voi vastailla tohon tarkemmin ;)

Olis kyllä helpompi vastailla, jos tietäisi mitä tarkoitusta varten alat käyttää lisäravinteita.

perusproteeini esim bull´s basic..
ja palautusjuomaksi bull´s recovery..niin eiköhän nuilla pääse hyvin alkuun..:thumbs:

Tässä asiaa lisää tutkiskeltuani alkoi mietityttää seuraava juttu. Eli kun bull´s recoveryssä on kreatiinia 8g sadalle grammalle niin voiko sitä käyttää jatkuvasti? Kuulin että kreatiinin käytössä pitäisi olla taukoa.

Kreatiinista muutenkin, paljonko sitä tulisi käyttää tämmöisen 178/75kg tyypin? Riittääkö ko. palautumisjuomassa oleva 8g vai pitäisikö käyttää niin että tankkausvaiheessa lisää siihen vaikka fastin kreatiinia? Paljonko tankkausvaiheen ja ylläpitovaiheen saanti tulis olla? Tarvitaanko edes mitään tankkausta?? :rolleyes:

Kertokaa :worship:

Kokeiltuani jos jonkinlaista palautumisjuomaa/proteiiniä olen tullut siihen tulokseen, että se on paras sekoitella itse.
Eli ei muutakun kauppaan ostamaan heraa ja maltoa.

Hera on herkkua!

Originally posted by lapa
Kuulin että kreatiinin käytössä pitäisi olla taukoa.
Always-on kreatiinisupplementaatiosta ei ole todettu mitään haittavaikutuksia.
Tarvitaanko edes mitään tankkausta?
Tankkauksesta ei ole mitään muuta hyötyä kuin että lihasten kreatiinivarastot saadaan täyteen muutama päivä aikaisemmin.

Back
Ylös Bottom