Mitä levyä odotat kuin...

TheSami sanoi:
Rammstein

Voi helevetti. Taasko niiltä on tulossa uus levy? Salilla ei vissiin sitten puoleen vuoteen mitään muuta kuunnellakaan :curs:

Liitytään Rosenrotin odottajiin.

TRENT sanoi:
Voi helevetti. Taasko niiltä on tulossa uus levy? Salilla ei vissiin sitten puoleen vuoteen mitään muuta kuunnellakaan :curs:

hyvä että jotkut tykkää

Lisätään listaan Dissection. Näiden parin maistiaisen perusteella voi tulla varsin mielenkiintoinen levy. Bändin vanhat vannoutuneimmat fanit eivät todennäköisesti tule tykkäämään.

System of a Downin Hypnotize on odotuksella tällä hetkellä. Edellinen kun oli sen verran vakuuttava tekele, että karisi yhdellä kertaa kaikki ennakkoluulot kyseistä bändiä kohtaan.

Stallion sanoi:
Tattis tästä, oli aivan uusi tuttavuus ja kyllä muuten palkitsi etsiä ko.orkesterista vähän välipalamatskua. Jumalauta että on mahtavaa progehevi+latinalais+kallekolaajantakaaottaja-komboa. Tästä lähtien onanoin itseni uneen joka yö ko.orkesterin materiaalin sävyttämänä. Vokalisti osaa hommansa.

Pitkälti samoja ajatuksia herättää itsessänikin tuo levy. Progeen vivahtavista hevimmällä tatsilla soitetuista levyistä ylivoimainen ykkönen mun levykokoelmassa. Soitanto ja biisit toimivat varsin mallikkaasti. Vaikka mukana onkin teknistä taituruutta, niin se tuntuu palvelevan paremmin itse biisiä kuin nyt vaikka monissa Dream Theaterin tuotoksissa. Moderneista aineksista tehty soppa perinne hengessä sekoitettuna. Oikeastaan ainut miinus on se, että sitä uutta levyä emme taida koskaan päästä kuulemaan.

Jorn Lande on tämän päivän hevivokalisteistä ykkönen, ääni ei kuulosta liian kireiden nahkahousujen aiheuttamalta vinkumiselta. Lyhyessä ajassa Lande on kerinnyt olemaan monessa mukana, ARK:n lisäksi mm. The Snakes, Yngwie Malmsteen, Millenium ja Masterplan. Hauskana krapulapäivän/nousuhumalan leikkinä voi kokeilla kuunnella putkeen tuon Snakesin ja Whitesnaken esittämänä samoja biisejä ja arvata onko mikin edessä Coverdale vai Lande. Jos haluaa kuunnella lisää Jornia, niin kannattaa tarkastaa myös Milleniumin Hourglass ja Jornin oma Starfire. Millenium on erittäin melodista heviä ja tuo soololevy taasen perinteisempää hienhajuista kovaa heviä.

Kalmahin nyt piakkoin ilmestyvää levyä odotetaan ku kuuta nousevaa :thumbs:

dimmua on aina hauska kuunnella, tosin itse ainakin vain sen takia, että Barker rummuissa. Mies paaluttaa kapuloillaan aivan jumalattoman kauniisti.

Sitten vielä tottakai Burzumin ilmeisesti vankilan jälkeen tulossa olevia levyjä :)

Anonymous sanoi:
Muistelin, että tämmöinen threadi oli, mutten ainakaan söötsillä löytynyt ;(

Itse venailen seuraavien artistien tulevia levyjä ihan täpinöissäni:

Ite odotan pariasataa levyryssää hohohohoh:lol2:

puujalkavitsi.

Veikkaan että Metallican seuraava levy on veretseisauttava klassikko kunnon rumpusoundeilla eikä mitään säilykepurkkien kolistelua. :rock:

OT:nä pakko mainita uuden Helloweenin (Seven keys...) odottelijoille että uus materiaali on etääntynyt vanhasta Hevi-Helloweenistä todella kauas. Nykyisellään kuulostaa enemmän Beatlesiltä, heikkoa. Toista oli Kai Hansenin vielä vaikuttaessa.

protsku sanoi:
Veikkaan että Metallican seuraava levy on veretseisauttava klassikko kunnon rumpusoundeilla eikä mitään säilykepurkkien kolistelua. :rock:

juuh, tää uus metallica oli kyllä aivan HIRVEETÄ kuunneltavaa. Toivon että alkuaikojen tyylistä klassikkokamaa olis tulos mutta epäilen paljon.

tokkopaisto sanoi:
OT:nä pakko mainita uuden Helloweenin (Seven keys...) odottelijoille että uus materiaali on etääntynyt vanhasta Hevi-Helloweenistä todella kauas. Nykyisellään kuulostaa enemmän Beatlesiltä, heikkoa. Toista oli Kai Hansenin vielä vaikuttaessa.

Voi sun perse. Ja minä kun ajattelin, että nyt palataan poikavuosiin ja ostetaan Helloweenin uusin.

No, liian hyvä syksy ollutkin musiikkirintamalla :)

protsku sanoi:

Milloinkas tätä voidaan odotella, vai onko tämä vain veikkaus levystä joka tulee 2017 :D ?

Metallicalla ei oo paljoa nostettavaa mun tileiltä. 80-90-lukujen taitteessa James ja poppoo oli kovinta mitä kuvitella saattoi. Sitten se syksy, kun muutin omiin hoteisiin ja James teki Loadin. Muistan sen ikuisesti. Enkä ole antanut anteeksi.

Jospa James tekisi vielä comebackin.

Edit. Olin penkkareissakin Jamesviiksinen meksikaani akustisen kitaran kanssa. Nyt miettisin jo kahdesti.

Back
Ylös Bottom