Mitä levyä odotat kuin...

Kopriainen sanoi:
For My Pain ja Poisonblack!

Juu loistavaa melometallia. Poisonblackin toinen albumi on ollut valmiina ties kuinka kauan, mutta levy-yhtiö siirtää sen ilmestymistä kokoajan :wall: .

edit. Ja ETOSia kanssa venaillaan.

Anonymous sanoi:
Juu loistavaa melometallia. Poisonblackin toinen albumi on ollut valmiina ties kuinka kauan, mutta levy-yhtiö siirtää sen ilmestymistä kokoajan :wall: .

edit. Ja ETOSia kanssa venaillaan.

Varmaan tuo Sentencedin kuoppaus on vaikuttanu asiaan. No, hyvää kyllä kannattaa odottaa.
Kuin myös täällä odotellaan tota ETOS:ia, edellinen levy oli rautaa.

kyllä sitä Rammsteinia odotellaan täälläkin...

Uskomattoman hienon Burn The Sun albumin jälkeen ARK:n uutta levyä olen odotellut. Ei vaan näytä valmistuvan kyseinen tuotos.

Olde sanoi:
Jes jes.. oon ilmeisestikin aika yksin tämän kanssa..

mutta mutta.. Iso-H:n sooloalbumia :david:

no ainakin kun sillon kun osaston nimi on Pakkometalli :lol2:

NHB sanoi:
Uskomattoman hienon Burn The Sun albumin jälkeen ARK:n uutta levyä olen odotellut. Ei vaan näytä valmistuvan kyseinen tuotos.
Tattis tästä, oli aivan uusi tuttavuus ja kyllä muuten palkitsi etsiä ko.orkesterista vähän välipalamatskua. Jumalauta että on mahtavaa progehevi+latinalais+kallekolaajantakaaottaja-komboa. Tästä lähtien onanoin itseni uneen joka yö ko.orkesterin materiaalin sävyttämänä. Vokalisti osaa hommansa.

Ja ontopikkiin
Diablo
Tool
Rammstein
Maija Vilkkumaa

Crusader sanoi:
En ole varsinaisesti G'nR-miehiä, mutta Chinese demorcracy olisi ehkä hauska joskus nähdä ulkona.

Niin, onko tämä nyt sit enää Gnr muuta kuin nimeltään..
mutta sama täällä, ikuisuusprojektin päätöstä odotellessa... :kippis1:

No sitä roosenroottia minäkin...

Helloween - Keeper of the Seven Keys-The Legacy

Back
Ylös Bottom